Gå til innhold

Hvorfor lages det så få orginale filmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Walden
Skrevet

Ønsker å se litt film og slikt på kveldene, men det finnes jo INGENTING verdt å se lenger jo. Ender bare opp med å prøve finne gamle klassikere som jeg ikke har sett enda, eller som det er lenge siden jeg har sett. 

Prøvde meg på Mad Max - fury road her om dagen,i håp om at det skulle være en bra actionfilm. Men den var jo ikke DET engang. Håpløst. 

Hva har skjedd? 

Tv-serier derimot holder jo fortsatt litt koken, men det har jo ikke kommet noe særlig de siste årene utenom True detective, og andre sesong må jeg si ikke holder samme standard som første. Skjønner ikke om det skal være sånn, men dialogen er så platt og teatralsk, i hvert fall mellom mafiabossen og kona, eller alle han interagerer med egentlig. Og handlingen går så jævla seint framover, at det virker som om de ikke vet hvor de skal.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er lenge imellom noe nytt og originalt på kino f.eks. Og hva er det med alle disse tegneseriefilmene? Alle gamle superhelter fra Marvel og slikt skal blåses støv av og få sin egen film, eller møte hverandre og danne gjenger. Gleder meg til denne superheltbølgen går over, slik at man kan finne på noe nytt å lage film om.

Virker som de store blockbusterne nå for tiden er Mad max, remakes av filmer, eller nye filmer i rekker slik som Star Wars, Jurassic Park etc. Sier ikke at alle disse er dårlige, men så veldig originalt er det ikke.

Anonymous poster hash: 9881e...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...