Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en ganske uren rygg som får en del kviser og sånt ganske ofte, er det noe kremer eller noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? Bortsett fra å spise sunt, noe jeg egentlig gjør. 

Anonymous poster hash: 74edb...c32
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg plages med det samme. Har vært hos legen og fikk en krem - den funket litt men tørket ut huden veldig mye. Så hadde jeg kjøpt noe som heter Stridex (selges på Iherb og Vitacost), og disse padsene fungerer veldig bra. Men jeg har bestemt meg for at når jeg har brukt opp disse, hvis problemet ennå ikke er borte, skal jeg dra til legen igjen... :/

Anonymous poster hash: 48e37...540
Skrevet

Til meg hjalp det å unngå balsam på ryggen ved hårvask:) huden ble raskt fett i forbindelse med balsam

AnonymBruker
Skrevet

Ja skrubbe ryggen en gang i uka eller to og slutte å bruke balsam hjalp meg!!

Anonymous poster hash: 1da2c...abe
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på kjerringrådene. Gå til legen og få resept på Skinoren eller lignende. :)

Anonymous poster hash: 1b104...12c
AnonymBruker
Skrevet

Basiron har jeg hørt er veldig dårlig for kroppen. Takk for gode tips. Jeg skal prøve dette.

AnonymBruker
Skrevet

"Kviser" på rygg (og bryst) skyldes dårlig blodsirkulasjon pga vårt ekstremt stillesittende moderne liv. Hud og kropp har faktisk godt av å bli "herjet med" litt. Å skrubbe av død hud hver gang du dusjer (med en klut, skrubbsvamp el) og holde huden varm - særlig om natten - hjelper. Økt aktivitet hjelper også.

Anonymous poster hash: cd98b...b33
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dårlig blodsirkulasjon, men at dette skal komme av en stillesittende livsstil har jeg liten tro på. Jeg sitter mye, ja, delvis på grunn av jobben, men jeg trener også hver dag med enkelte unntak i ny og ne. 

Skrevet

Jeg ville gått til legen. Kjerringråd funker kanskje det, men tar ikke knekken på kvisene. Jeg gikk på antibiotika kur og kvisene forsvant :)

Anonymous poster hash: ed63b...421

• Liker 1
Skrevet

Jeg går på roccutan og det har tatt knekken på mine kviser, også de på ryggen :-) Alt annet var prøvd, skrubbing, kjerringråd - Ja ALLT!!!

Anonymous poster hash: 3a8fa...a3a

Gjest pamelam
Skrevet

Jeg bruker Murad Acne Body Wash som har litt skrubb og Exuviance Hydrating Hand & Body krem som er litt eksfolierende. Kvisene forsvinner, ulempen er at det tar lang tid for at aknearr går bort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...