Gå til innhold

Koffert som lager lyd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å benytte en koffert som jeg skal gi til brudgommen i utdrikningslaget. Denne skal lage lyd uten at han vet det. Så skal vi sette han på lokalbussen, og da vil denne begynne å lage lyder etter en viss tid. Gjerne pinlige musikksnutter som "en bussjåfør", og prompelyder osv.

Noen som vet hvor det selges slike kofferter?

Anonymous poster hash: f0cb2...4df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å legge en trådløs radio/Ipod dock med bluetooth? Hva dere finner og legge dette oppi sammen med klær..
La den spille av ei spilleliste, gjerne hvor en "låt" er 3-4minutter med stillhet før neste lyd kommer? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da håper jeg brudgommen er positiv til såkalte "utdritingslag". For min del blir sånt bare barnslig.

Anonymous poster hash: b00fe...ff6
AnonymBruker
Skrevet

Det høres smart ut! Poenget er at han skal tro at det ikke er noen kjente på bussen. Deltakerne kjører i bil/taxi/minibuss etter bussen. Men at det er en mulvarp (som brudgommen ikke kjenner) ombord som smugfilmer den pinlige episoden. 

Så ja, det kan være en løsning om mulvarpen kan styre ipoden eller høyttaleren i kofferten med sin ipod eller noe.. :) 

Blir nok en passe klein stemning i den bussen eller trikken, eller hva jeg finner på. Muligens best med buss.. eller tog, så han ikke kan hoppe av på første stasjon!

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da håper jeg brudgommen er positiv til såkalte "utdritingslag". For min del blir sånt bare barnslig.

Anonymous poster hash: b00fe...ff6

Jeg er klar over at det kan være barnslig, så uansett så skal jeg ikke dra den helt ut. Men litt ut av komforsonen sin synes jeg er på sin plass.

Bedre med en uskyldig spøk, enn å sende han på paintballbanen, hvor det alltid utvikler seg til at brudgommen skal bli peppra med kuler! 

Trenger uansett ikke være et utdritingslag bare pga en episode. Jeg kommer uansett ikke til å kle han opp i teite kostymer og sende han på utfordringer i Karl Johansgate. Det er det jeg definerer som utdritingslag selv om andre elsker oppmerksomhet og ikke definerer det som det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...