Gå til innhold

Har du giftet deg i utlandet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verken samboeren eller jeg er spesielt glad i masse oppmerksomhet og på grunn av mitt litt over gjennomsnittet høye stressnivå tror jeg ikke et gigantisk bryllup hadde vært det rette for oss.. :P

Drømmen er derfor en koselig intim vielse, gjerne på en strand eller et annet flott sted :)

Noen som vet hvordan man kan få til dette? :)

Anonymous poster hash: 729ae...0c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du sjekkar sjomannskirken.no har dei fleire alternativ på kvar dei har vielse :) Eller at de får hjelp av brudepikene.no til å organisere alt som trengs.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi giftet oss på ambassaden i Paris :) bare oss to. Var hyggelig, og glad jeg slapp oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: dd7bf...04c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg giftet meg på Den Norske Ambassaden i Madrid, Spania, for noen år siden. Det er en flott og fantastisk vakker by med mye gammel arkitektur. Bare byparkene der.... nydelige! En park het Krystallparken tror jeg, der gamle glasspalass fremdeles står.

Vi giftet oss, bare vi to, på ambassaden. Med et par vitner tilstede som jobbet på ambassaden. Dere kan velge om dere vil ha med et par egne vitner, ellers stiller ambassaden med det. Vi hadde ingen med oss, vi reiste bare vi to. Det ble rimelig, og ikke noe ståhei. Akkurat som jeg ønsket det.

Etter vielsen gikk vi en tur til en park i nærheten, der vi hadde vært på forhånd og visste det var flott å ta bilder. Vi fikk hjelp av forbipasserende til å knipse bilder av oss :-) Enkelt og gratis. Du kan selvfølgelig sikkert få tak i en profesjonell fotograf, men bildene våre ble veldig fine!

Vi tok bryllupsreisen i Madrid samtidig, og ble værende i byen noen dager etter vielsen. Var på f.eks. Prado museet, Hard Rock cafe, mye annet og suste rundt og så på alt det vakre i byen.

Anonymous poster hash: c9a3a...2e4
Skrevet (endret)

Vi giftet oss ifjor i Barcelona gjennom sjømannskirken. Kan absolutt anbefales! Gikk veldig greit å arrangere bryllupet fra Norge :-)

Endret av Mayah
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for fine tips! :)

Anonymous poster hash: 729ae...0c4
Skrevet

Giftet oss for 1 mnd siden i Sjømannskirken i Miami, Florida. Kjempefornøyd!!

Skrevet

Giftet oss på Island. Tok kontakt med norsktalende islandsk prest, og hun ordnet det meste for oss :)
Hadde med oss forlovere, et vennepar (hvor den ene var fotografen).
Hadde en uhøytidlig bryllupsfest hjemme.

Skrevet

Giftet oss på konsulatet i St. Petersburg, kanskje ikke helt den "sol og strand"-plassen som TS er ute etter, men det er en vakker by med fantastisk arkitektur og masse farger :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Giftet oss i Sjømannskirka i NY og det er jeg SJELEGLAD for. Vi storkoset oss hele dagen.

Anonymous poster hash: 62991...303

Skrevet

Vi vurderer å ta med nærmeste familie til Paris.

Gjest Tigress
Skrevet

Vi sendte e-post til eit par utanriksstasjonar, vi. Fekk svar frå eit par av dei, avtala tid og møtte opp. To lokalt tilsette var vitner, det var berre oss to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...