Amantheia Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Eg og kjærasten min har lyst å reise på kjærestetur på nyåret, gjerne til eit litt varmare land. Eg har ikkje spesielt lyst å reise til Tyrkia, sjølv om eg ser det er mange billige turar dit. Nokon som har forslag til fine land å reise til, som ikkje er veldig dyrt? Eg har ikkje besøkt så mange sydenland før, så hadde vore veldig kjekt å reise ein plass eg ikkje har vore før (så alt utanom Tyrkia, Spania og Tanzania).
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Hva med Italia?:-) Anonymous poster hash: e45a4...cea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Er kjærestetur noe annet enn andre turer? Anonymous poster hash: d4a85...045
Amantheia Skrevet 9. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2015 Er kjærestetur noe annet enn andre turer? Anonymous poster hash: d4a85...045 Det er vel ein tur med berre meg og kjærasten, gjerne litt romantisk, der me har tid til kvarandre og til å fokusera på forholdet vårt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Naxos er fint den greske krisen er utsatt til neste år så det burde gå fintAnonymous poster hash: e6c72...4e0
peanut_juice Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Kroatsia kanskje? Kjæresten min kom nettopp hjem derifra, og han er meget fornøyd. Sol og hvite strender
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Egypt! Anonymous poster hash: a8429...1a7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Hvis dere tenker å dra rett over nyttår så er nok hverken Italia, Hellas eller Kroatia spesielt varmt. Da ville jeg satset på kanariøyene, karibien eller østen. Anonymous poster hash: dcc98...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå