AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 hei ! vurderer å kjøpe pulled pork fra tulip til middag i morgen men har hørt både godt og vondt om den, er den god?? eller er det en annen som er bedre ? har ikke tid til å lage fra bunn desverre Anonymous poster hash: 2e569...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Del Skrevet 3. august 2015 Har prøvd den en gang, og det ble med den ene gangen. Ikke godt, veldig salt og kunstig kryddersmak. Hadde heller satset på et annet merke, eller hatt noe annet til middag. Anonymous poster hash: 0887f...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 3. august 2015 #3 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har prøvd både pulled pork og pulled beef fra Tulip. Er ikke begeistret for smaken. Kan hende det er sausen den ligger i. Men det er bare til å prøve den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milco Skrevet 3. august 2015 #4 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg synes det er kjempegodt! Beef er enda bedre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. august 2015 #5 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg syns ikke noe om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 4. august 2015 #6 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg synes den var ganske god jeg! Ikke helt himmelsk, men absolutt god med rett tilbehør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 4. august 2015 #7 Del Skrevet 4. august 2015 Faktisk noe av det verste jeg har smakt. Den marinaden smaker ikke godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 4. august 2015 #8 Del Skrevet 4. august 2015 Ingenting slår skikkelig tilbredt BBQ. Sånne ferdiggreier vil aldri bli like bra. Selv kjøper jeg ikke slikt av prinsipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå