Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #1 Del Skrevet 11. september 2004 Hei! Noen som har kjøpt vintersko til barn på Sparkjøp?? De er jo veldig rimelige, sånn at en tilogmed har råd til to par.. Har sett på noen som heter Beaver vintersko i rødt eller blått.( er inne på nettbutikken nå) Noen som har brukt sko derfra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.K. Rowling Skrevet 11. september 2004 #2 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har ingen personlig erfaring med disse, men jeg vet om noen som har kjøpt dem og var fornøyde. Tror jeg ville sett an situasjonen litt, en aktiv unge som er i barnehage og er mye ute trenger solide og slitesterke sko, mens en rolig unge som ikke er like mye ute kan sikkert fint greie seg med et rimeligere par. Kan forresten tipse om at økonomisko sin gore-tex variant kom nokså bra ut i test for en tid tilbake, de er ikke så dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 13. september 2004 #3 Del Skrevet 13. september 2004 Det har jo litt med hvor en bor. I år kommer jeg ikke til å bruke så mye penger på gore tex, for de holder ikke i det slapseværet som vi har mest av på vinteren her. Jeg kommer til å ha gode cherox, som har godt mønster under (mange er helt glatte under og det er ikke bra) og ullsko til de dagene det er tørr snø... Har pleid å kjøpe ecco gore tex, men har blitt så misfornøyd. Ikke passer de til vårt bruk heller. Vi bruker mye ullsokker og ullstrømpebukser om vinteren, og det passer ikke sammen med goretex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå