AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Når de gang på gang beviser at de er idioter ? Anonymous poster hash: a0be6...afa 3
bubblefun Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Når skal folk slutte å være så forbanna dømmende ovenfor andre? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 FrPere har gang på gang bekreftet hvordan de er. Om bare en FrPere hadde gått ut i media og faktisk oppført seg. Så hadde kanskje fordommene sluttet. Men når de velger å framstille seg som idioter som ikke bryr seg om andre en rike mennesker. Så er det vanskelig å ikke ha fordommer mot dem. Ja man skal ikke ha fordommer. Men FrPere bekrefter jo fordommene man har mot dem med konstante mellomrom. Anonymous poster hash: a0be6...afa 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Jeg liker anonym-koden din, afa. Anonymous poster hash: 7596b...885
bubblefun Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 FrPere har gang på gang bekreftet hvordan de er. Om bare en FrPere hadde gått ut i media og faktisk oppført seg. Så hadde kanskje fordommene sluttet. Men når de velger å framstille seg som idioter som ikke bryr seg om andre en rike mennesker. Så er det vanskelig å ikke ha fordommer mot dem. Ja man skal ikke ha fordommer. Men FrPere bekrefter jo fordommene man har mot dem med konstante mellomrom. Anonymous poster hash: a0be6...afa Hvem er det du sikter du når du nevner "de" egentlig? Hele partiet? De er helt klart mer kontroversielle enn de andre partiene, men blir for dumt å vise den holdningen du har. Det er visse "utsprang" i alle partier. Sier seg selv at grupper på flere tusen mennesker ikke kan være enige om absolutt alt, og hvis noen velger å uttale seg i media under partiet, slår jo selvfølgelig dette tilbake på gruppen som enhet og ikke individet - i de fleste tilfeller. Er forresten ikke FrP'er selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Maken til tullete generalisering. Selv stemmer jeg Frp, men jeg mener f.eks. det han poitimannen skrev var idioti. Er alle Ap-ere som Rune Øygard? Anonymous poster hash: 580d7...6f3 5
wintergirl Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Maken til tullete generalisering. Selv stemmer jeg Frp, men jeg mener f.eks. det han poitimannen skrev var idioti. Er alle Ap-ere som Rune Øygard?Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 580d78b5a32d34 dbb6847670767956f3"] 580d7...6f3 Selvsagt er de det, de har bare ikke selvinnsikt til å se egne feil. 2
Cowboy Lotte Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 FrP er det eneste partiet som vil være bærekraftig for Norge de neste ti år. Håper de lager en regel som hindrer sosialistene fra å ALDRI få makt igjen...
Ruccula Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Jeg synes frp har gjort veldig mye bra mens de har sittet i regjering! De har fortsatt min stemme ihvertfall 4
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Når de gang på gang beviser at de er idioter ? Anonymous poster hash: a0be6...afa Så idioter er ikke mennesker? Det beviser vel aller mest hva slags menenskeyn dere sosialister har... Ekkelt 1
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Haha jeg ler like mye hver gang jeg ser slike tråder på kvinneguiden Hvofor er det FrPere som er dumme? Hvorfor ikke folk fra andre partier? 3
wintergirl Skrevet 4. august 2015 #12 Skrevet 4. august 2015 Så idioter er ikke mennesker? Det beviser vel aller mest hva slags menenskeyn dere sosialister har... Ekkelt idioter? I dette landet et vel alle idioter hvis de ikke gjør som sosialistene/ap'ene sier,som forøvrig er kontrollerende idioter som ikke takler at andre har et annet syn enn dem. Veldig tragiske mennesker og herskesyke som er nødt til å ty til verbale angrep for å fremme seg selv. 2
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #13 Skrevet 4. august 2015 idioter? I dette landet et vel alle idioter hvis de ikke gjør som sosialistene/ap'ene sier,som forøvrig er kontrollerende idioter som ikke takler at andre har et annet syn enn dem. Veldig tragiske mennesker og herskesyke som er nødt til å ty til verbale angrep for å fremme seg selv. Ja 2
Gjest Walden Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Haha jeg ler like mye hver gang jeg ser slike tråder på kvinneguiden Hvofor er det FrPere som er dumme? Hvorfor ikke folk fra andre partier? Fordi sosialismen står så sterkt i Norge og Europa. Ironisk nok tror sosialistene at de er noe annet enn moderne nazier
wintergirl Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Haha jeg ler like mye hver gang jeg ser slike tråder på kvinneguiden Hvofor er det FrPere som er dumme? Hvorfor ikke folk fra andre partier? Det er drittungementalitet som er ute og går. :Hvis ikke du mener det samme som meg så er du dum! Har rett og slett ikke noe bedre å komme med. 2
Gothminister Skrevet 4. august 2015 #16 Skrevet 4. august 2015 Når de gang på gang beviser at de er idioter ? Anonymous poster hash: a0be6...afa Så saklig startinnlegg. 1
Chizue Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 Det er drittungementalitet som er ute og går. :Hvis ikke du mener det samme som meg så er du dum! Har rett og slett ikke noe bedre å komme med. Man blir nesten oppvokst med det allerede fra skolen av, du har ikke lov til å være uenig med læreren, er du det, så får du dårlige karakterer... Samme gjelder i politikken ._.
wintergirl Skrevet 4. august 2015 #18 Skrevet 4. august 2015 Man blir nesten oppvokst med det allerede fra skolen av, du har ikke lov til å være uenig med læreren, er du det, så får du dårlige karakterer... Samme gjelder i politikken ._. Sant det.
Severin Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 Når de gang på gang beviser at de er idioter ? Anonymous poster hash: a0be6...afa Så du vet at jeg er en idiot fordi jeg stemmer Frp? For alle som stemmer Frp er idioter? Jøss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå