Gå til innhold

Hvordan skal man kunne tro at FrPere er skikkelige mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når de gang på gang beviser at de er idioter ?

Anonymous poster hash: a0be6...afa
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal folk slutte å være så forbanna dømmende ovenfor andre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

FrPere har gang på gang bekreftet hvordan de er.

Om bare en FrPere hadde gått ut i media og faktisk oppført seg. Så hadde kanskje fordommene sluttet.

Men når de velger å framstille seg som idioter som ikke bryr seg om andre en rike mennesker. Så er det vanskelig å ikke ha fordommer mot dem.

Ja man skal ikke ha fordommer. Men FrPere bekrefter jo fordommene man har mot dem med konstante mellomrom.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker anonym-koden din, afa:fnise:

Anonymous poster hash: 7596b...885
Skrevet

FrPere har gang på gang bekreftet hvordan de er.

Om bare en FrPere hadde gått ut i media og faktisk oppført seg. Så hadde kanskje fordommene sluttet.

Men når de velger å framstille seg som idioter som ikke bryr seg om andre en rike mennesker. Så er det vanskelig å ikke ha fordommer mot dem.

Ja man skal ikke ha fordommer. Men FrPere bekrefter jo fordommene man har mot dem med konstante mellomrom.

Hvem er det du sikter du når du nevner "de" egentlig? Hele partiet? 

De er helt klart mer kontroversielle enn de andre partiene, men blir for dumt å vise den holdningen du har. Det er visse "utsprang" i alle partier. Sier seg selv at grupper på flere tusen mennesker ikke kan være enige om absolutt alt, og hvis noen velger å uttale seg i media under partiet, slår jo selvfølgelig dette tilbake på gruppen som enhet og ikke individet - i de fleste tilfeller. 

Er forresten ikke FrP'er selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maken til tullete generalisering. Selv stemmer jeg Frp, men jeg mener f.eks. det han poitimannen skrev var idioti. Er alle Ap-ere som Rune Øygard?

Anonymous poster hash: 580d7...6f3
  • Liker 5
Skrevet

Maken til tullete generalisering. Selv stemmer jeg Frp, men jeg mener f.eks. det han poitimannen skrev var idioti. Er alle Ap-ere som Rune Øygard?

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 580d78b5a32d34

dbb6847670767956f3"] 580d7...6f3

Selvsagt er de det, de har bare ikke selvinnsikt til å se egne feil.

• Liker 2
Skrevet

FrP er det eneste partiet som vil være bærekraftig for Norge de neste ti år. Håper de lager en regel som hindrer sosialistene fra å ALDRI få makt igjen...

Skrevet

Jeg synes frp har gjort veldig mye bra mens de har sittet i regjering!

De har fortsatt min stemme ihvertfall

• Liker 4
Gjest Walden
Skrevet

Så idioter er ikke mennesker?

Det beviser vel aller mest hva slags menenskeyn dere sosialister har...

Ekkelt 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Haha jeg ler like mye hver gang jeg ser slike tråder på kvinneguiden :skratte:

Hvofor er det FrPere som er dumme? Hvorfor ikke folk fra andre partier?

• Liker 3
Skrevet

Så idioter er ikke mennesker?

Det beviser vel aller mest hva slags menenskeyn dere sosialister har...

Ekkelt

idioter? I dette landet et vel alle idioter hvis de ikke gjør som sosialistene/ap'ene sier,som forøvrig er kontrollerende idioter som ikke takler at andre har et annet syn enn dem. Veldig tragiske mennesker og herskesyke som er nødt til å ty til verbale angrep for å fremme seg selv.

• Liker 2
Gjest Walden
Skrevet

idioter? I dette landet et vel alle idioter hvis de ikke gjør som sosialistene/ap'ene sier,som forøvrig er kontrollerende idioter som ikke takler at andre har et annet syn enn dem. Veldig tragiske mennesker og herskesyke som er nødt til å ty til verbale angrep for å fremme seg selv.

Ja

• Liker 2
Gjest Walden
Skrevet

Fordi sosialismen står så sterkt i Norge og Europa. Ironisk nok tror sosialistene at de er noe annet enn moderne nazier :)

Skrevet

Det er drittungementalitet som er ute og går. :Hvis ikke du mener det samme som meg så er du dum! Har rett og slett ikke noe bedre å komme med.

• Liker 2
Skrevet

Så saklig startinnlegg.

• Liker 1
Skrevet

Det er drittungementalitet som er ute og går. :Hvis ikke du mener det samme som meg så er du dum! Har rett og slett ikke noe bedre å komme med.

:jepp:

Man blir nesten oppvokst med det allerede fra skolen av, du har ikke lov til å være uenig med læreren, er du det, så får du dårlige karakterer...

Samme gjelder i politikken ._.

Skrevet

:jepp:

Man blir nesten oppvokst med det allerede fra skolen av, du har ikke lov til å være uenig med læreren, er du det, så får du dårlige karakterer...

Samme gjelder i politikken ._.

Sant det. ;)

Skrevet

Så du vet at jeg er en idiot fordi jeg stemmer Frp? For alle som stemmer Frp er idioter? 

Jøss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...