sjokoladeelskeren Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 heihei! har i flere år hatt en iPhone 5 og et abonoment med 1 GB, som har vært ganske greit og har sjeldent brukt det opp. Men knappen på iPhonen sluttet å fungere så jeg fikk en helt ny (samme modell) på forsikringen. Men den nye mobilen bruker så utrolig mye mobildata! Før hadde jeg på mobildata døgnet rundt, men det går ikke lenger. Denne måneden har jeg bare hatt på mobildata en kveld for å sende noen snaps og satt kanskje 15 min på facebook, og på det klarte jeg å bruke 91 MG! Noen som har peiling på hvorfor den nye mobilen bruker så mye mer mobildata og hva jeg kan gjør med det?
Cuntzilla Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Høres rart ut, data er vel data uansett hvilken modell telefonen er? Kanskje du har lastet ned noen nye apper som ruller og går i bakgrunnen eller noe?
tdm900 Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Modell har ingenting å si, bruksmønster sim bestemmer det. Se etter hva som tillates brukt over mobilnettet, steng av det du ikke vil skal brukes av pushmeldinger etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå