AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Hadde noe på gang med en fyr frem til starten på juni, til og fra, men nå har han fått seg dame. Hele opplegget er veldig rart, og selv om jeg håper han er lykkelig så tror jeg ikke det vil vare. Det er ett klart usunt forhold, og dama er kjent i byen for å være rusk.. Jeg jobber SÅ iherdig med å komme over han, og leve livet mitt videre men jeg sliter så inderlig. 2 mnd er gått men jeg tar meg selv i å vente på at han skal dukke opp. Jeg har på ingen måte tatt kontakt, og holder meg helt vekk.. Men det blir ikke lettere, heller verre. Jeg sysselsetter meg og da går det fint, tankene er innom ham ørten ganger om dagen men bare en kjapp tanke når hverdagen er fylt meg noe annet, er jeg alene får jeg større problemer.. Jeg elsker han så høyt.. Jeg vil så gjerne gå videre, men jeg klarer ikke. Jeg har hatt en ONS etterpå og det føltes bare helt feil. Gjorde det i grunn bare for å prøve vri hodet over på noe annet men det hadde rett og slett null effekt.. Jeg vil så gjerne komme over han, melder er ikke så mye mer jeg får gjort.. Og hittil har det funket dårlig. Jeg vil videre, jeg vil opp og frem. Men jeg glemmer deg aldri...Anonymous poster hash: 3c708...312
Linnea27 Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Hvor lenge hadde dere noe paa gang? Hvorfor ble dere ikke sammen? Stakkars deg
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Bare fordi dama hans er kjent for å være et rusk betyr ikke at hun er det. Mange bitchy kvinner sprer sånt om andre kvinner bare for å sette dem i dårlig lys og nå er du like ille som de bitchene. Fint at han har funnet noen han er glad i, hva andre mener om hun spiller strengt talt ikke noe rolle. Synd for deg, men du har ikke noe grunnlag for å uttale deg om hva som passer han best eller hvordan person damen hans er innerst inne. Anonymous poster hash: 7b9cc...323
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Jeg har også en jeg ikke kommer over..vi var med hverandre et halvt år, men jeg satt med inntrykket i starten at det bare var sex. Når jeg ser tilbake på det nå ser jeg at det gjerne ikke var det fra han i starten, men at det bare ble sånn. Jeg fikk følelser etterhvert, men jeg sa aldri noe om det til han. Etterhvert ble jeg redd for at han skulle forstå at jeg hadde følelser, og derfor trakk jeg meg bare vekk for å unngå en evt avvisning..nå tar han kontakt i forbindelse med sex, men de to siste gangene har jeg takket nei, og da blir han passiv. Jeg tror innerst inne at han er interessert, men at han ikke tør å binde seg. Og jeg tør i hvert fall ikke fordi jeg er så utrolig dårlig med dating at jeg ødelegger for meg selv, så da lar jeg det heller være.. Jeg forstår hvordan du har det, men det blir nok bedre etterhvert 😊 Jeg tenker fortsatt på han et par ganger om dagen, og jeg hadde også blitt lei meg om han hadde blitt sammen med en annen. Jeg tror det er viktig å holde seg opptatt som du gjør, det hjelper i hvert fall meg. Men jeg kommer nok ikke til å glemme han jeg heller, i hvert fall per dags dato..Anonymous poster hash: c678b...0e5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 TS her.. Jeg er i grunn ikke lei meg for at han har fått seg dame.. Og jeg dømmer på ingen måte den nye heller. Men jeg har tenkt at hun ikke er bra for ham.. Men nei, jeg dømmer ikke. Om han er lykkelig så er det flott, jeg unner ham alt godt. Men jeg glemmer han ikke for det. Jeg var nok og bare sex, og det har jeg innfunnet meg med.. Jeg lot meg bruke, for jeg trodde på at jeg betydde mer. Han sa så..men viste meg noe annet. Jeg bare lengter etter å komme meg videre jeg.. Lengter etter å treffe en mann som elsker meg, men det skumle nå er jo at han sannsynligvis kunne stått på tærne mine og jeg hadde ikke sett ham fordi hjertet mitt ligger igjen ett annet sted. Før har anerkjennelsen av at den andre har gått videre vært nok for meg, å jeg har klart å gå videre...men ikke nå. Ordner seg på siktAnonymous poster hash: 3c708...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå