Gå til innhold

Utrolig historie........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner personlig til et tilfelle hvor en norsk mann lar seg sjarmere av en utenlandsk dame han ble kjent med på nettet. Han bruker mye penger på henne. Han har kjøpt både pc, mobiltlf, reiser og klær til henne. Han tror at hun er forelsket i han. Mulig hun er det også. Hun er i hvert fall forelsket i pengene hans. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
I hver koffert lå det en polstret krukke med kjemikalier. Den skulle tilsettes væske. Det ville koste 1500 dollar (10500 kroner) å rense hver koffert. Jeg skulle få 30 prosent av utbyttet, ti millioner kroner. Jeg gikk rett på!

Skal vi synes synd på ham fordi han ble "passet på" av en svindlerliga, eller fordi at han ikke fikk de ti millionene? :-?

Om pengene var ekte eller ei, altså om det var pengevasking eller lureri, så ville de jo uansett aldri ha latt han ut av syne?

Skrevet
Noe så guffent...stakkars mann...

Synes ikke synd på ham i dethee tatt, jeg. Hvor naiv er det mulig å være?

Skrevet

Naiv eller ei, stakkars mann. Ingen fortjener å bli lurt på den måten. Mange har gått på dette, han er nok ikke alene nei... Det har ok satt en støkk i stakkaren ja...

Mvh Yvonne

Skrevet

:o Det er jo helt utrolig egentlig. Det finnes altså ingen grenser for hva enkelte gjør for å skaffe seg penger. Og nå tenker jeg ikke på mannen, men på den "familien" han møtte i Afrika. Æsj!

Skrevet

Jeg er enig med Pet. Man er da ganske naiv (og dum) om man reiser halve jorden rundt for å treffe noen man bare har kjent, over nettet, i noen uker.

Skrevet

Man burde også kjenne til motivene til folk fra fattige land som søker etter vestlige partnere. Å tro på kjærlighetserklæringer pr e-mail fra noen i Afrika som man aldri har møtt en gang - bør det ikke ringe en bjelle?

Skrevet

Jeg sier uansett stakkars mann! Og kanskje enda mer stakkars om han på toppen av det hele er naiv! Det er vel ikke hans feil, det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...