AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Noen som har prøvd begge? Stor forskjell på bærekomfort? På bildet ser det ikke ut som at det er en ordentlig sovehette? Eller er den bare brettet inn et sted? Vurderer å kjøpe sport, men det at det ikke ser ut til å være en sekk på panelet slik som på originalen er et minus da jeg alltid har tlf, smokk og bæsjepose i den på tur. Anonymous poster hash: fbf91...902
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Dra og prøv de på, både med og uten barn. Her har vi valgt manduca, fordi vi synes den har best komfort. Nå har jeg bært ei på1 1/2 og ei på 3 i både ergo og manducaen, foretrekker sistnevnte
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Dra og prøv de på, både med og uten barn. Her har vi valgt manduca, fordi vi synes den har best komfort. Nå har jeg bært ei på1 1/2 og ei på 3 i både ergo og manducaen, foretrekker sistnevnte Okei. Men lurer fortsatt på forskjell mellom original og sport. Anonymous poster hash: fbf91...902
MarenogAron Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Er sport det samme som performance? Vi er hvertfall veldig fornøyd med performance. Mye bedre på varme dager (selv om det ikke har vært alt for mange av dem i år).
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Er sport det samme som performance? Vi er hvertfall veldig fornøyd med performance. Mye bedre på varme dager (selv om det ikke har vært alt for mange av dem i år). Jeg tror det i alle fall. Blir litt forvirret fordi noen steder står det sport og andre steder performance. Men ser ut til å være samme sele. Anonymous poster hash: fbf91...902
MarenogAron Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Jeg tror det i alle fall. Blir litt forvirret fordi noen steder står det sport og andre steder performance. Men ser ut til å være samme sele. Anonymous poster hash: fbf91...902 Ok. Nå har jeg ikke prøvd original, bare performance/sport og 360. Men av de to liker jeg helt klart performance best. Den er mer behagelig å ha på, får vekten fordelt mer på hoftene og mindre rundt livet. Men det varierer sikkert fra person til person hva man foretrekker, så du bør gå i en butikk og prøve. Ergobaby er uansett supre seler 😊
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Ok. Nå har jeg ikke prøvd original, bare performance/sport og 360. Men av de to liker jeg helt klart performance best. Den er mer behagelig å ha på, får vekten fordelt mer på hoftene og mindre rundt livet. Men det varierer sikkert fra person til person hva man foretrekker, så du bør gå i en butikk og prøve. Ergobaby er uansett supre seler 😊 Ja jeg skal prøve! Anonymous poster hash: fbf91...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå