Trampe23 Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg trenger motivasjon til å komme meg på trening, hjeeelp!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Motivasjon er oppskrytt. Når alt kommer til alt er det som Nike sier å bare gjøre det. For meg hjelper det bare å ta på treningstøyet, så får jeg lyst med en gang. Og ingenting slår følelsen etter økta.Anonymous poster hash: 41974...16f 2
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Vær så god. Må bare si meg enig med AB ovenfor. Trening skal være en livsstil. Jeg har høye ambisjoner, og ser på det som å ha en fin veltrent kropp som tegn på suksess. Man må satse og ofre mye. Ja, det gjør vondt. Ja, det er vanskelig. Men alle gode ting i livet skal man konstant jobbe for. Kjæreste, jobb, familie, trening - spiller ingen rolle. Motivasjonen din bør være at du alltid vil være den beste deg; forbedre deg selv som en person. Men så synes jeg også det er veldig deilig å trene. Litt "me" time, hvor jeg bare fokuserer på meg selv. Følelsen av at hele kroppen er pumpet av blod, og at det svir når du trener er også deilig. Det viser at du jobber hardt. Lykke til. Håper du finner den motivasjonen du leter etter.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 er kronisk syk, så for meg varer smerten evig. hvor skal jeg finne motivasjonen henne? Anonymous poster hash: 1f980...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå