AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg har en masse åpnede produkter som jeg ikke aner om er greie å bruke. Noen er noen år gamle og har stått i skapet på badet og blitt glemt bort. Hvordan merker man at de har blitt dårlige? Lukter de kjipt etterhvert, eller mister de bare effekten uten at man kan se eller lukte noen forskjell? Eller holder de lenger enn de 12 månedene som står på boksen? Litt usikker på hva jeg skal kaste og hva som er greit å bruke. Er endel dyre kremer og bra greier, så har egentlig ikke lyst til å kaste det. Anonymous poster hash: 4bcae...359
urenluren Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Det er vel bare å prøve og finne ut Jeg er faktisk ikke sikker selv. Pleier å bruke opp før jeg kjøper nytt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 På noen produkter merker du det fort, de lukter rart og ser ikke helt like ut som de gjorde før de ble gamle. Mens andre produkter behøver du ikke se eller lukte noe, men virkestoffene og lignende behøver heller ikke fungere lenger. Uansett er det ikke bra å bruke produkter som er blitt for gamle tenker jeg, og bruker opp før jeg kjøper nytt, så slipper jeg det problemet. Men før var jeg veldig sløv med f.eks hudpleie, og da var det mange kremer og lignende som jeg brukte lenge etter best før dato, og jeg lever da enda Anonymous poster hash: 1ee20...040
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Noen blir rare i konsistensen, rar lukt... Noe blir bare rett og slett fullt av bakterier. Jeg ville ikke beholdt produkter lengre enn det står at de er holdbare Anonymous poster hash: d2ad9...39b
Gjest Sunhands Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Noen blir rare i konsistensen, rar lukt... Noe blir bare rett og slett fullt av bakterier. Jeg ville ikke beholdt produkter lengre enn det står at de er holdbare Anonymous poster hash: d2ad9...39b I alle fall ikke åpne kremer, pga bakterievekst. Hårsprayer har jeg derimot i lang tid.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Takk for svar! Godt poeng med sprayer og slikt, de merker man jo godt om gjør jobben sin også. Verre å vite om antirynkekremen funker fortsatt. TS. Anonymous poster hash: 4bcae...359
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Bakpå står det et symbol med et tall inni. F.eks. 6 eller 12. Det er antall måneder produktet er garantert brukandes etter åpning. Anonymous poster hash: 9c030...5a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå