AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Altså. Jeg skal ha svigerforeldre på besøk imorgen. Jeg trenger inspirasjon til rask og god mat. Hun liker ikke meg,men henne elsker maten min 😋 Hva ville dere lagd til svigermor? Vær saklige. Hun er tross alt bestemor til mitt barn Anonymous poster hash: 0f118...62d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Altså. Jeg skal ha svigerforeldre på besøk imorgen. Jeg trenger inspirasjon til rask og god mat. Hun liker ikke meg,men henne hun elsker maten min Hva ville dere lagd til svigermor? Vær saklige. Hun er tross alt bestemor til mitt barnAnonymous poster hash: 0f118...62d Hvis hun allerede elsker maten din, hvorfor ikke lage noe du har pleid å lage før? Anonymous poster hash: 5f24a...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Syns jeg lager mye av det samme hele tiden. Anonymous poster hash: 0f118...62d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Siden vi intuitivt vet hva du pleier å lage er det lett som en plett å foreslå noe annet. Not. Anonymous poster hash: 9dcd2...7fb 3
peppermyntete Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Lasagne med grønn salat og hjemmebakt brød Spekemat-fat med eggerøre og foccacia Blåskjell med foccacia og aioli Bacalao Hjemmelaget gryte av noe slag
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Tusen takk 😀 Tror jeg jammen skal lage lasagne . Ikke tenkt på Anonymous poster hash: 0f118...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå