AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Synes dere det er for tidlig å bli forlover i tidlig 20 årene og deretter gifte seg noen år etterpå ? Hva er dine erfaringer . Er det for tidlig å fri etter ett år sammen ?Anonymous poster hash: da884...24d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 * forlovet Anonymous poster hash: da884...24d
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Jeg syns det er for tidlig å forlove seg etter ett år tidlig i 20-årene. Om folk vil gifte seg tidlig må de bare det. Risikoen er høyere for skilsmisse, men det er en jo allerede klar overAnonymous poster hash: 4ae21...f17
RockyRose Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Eg tykkjer det er for tidlig etter 1 år punktum. Ein burde vete om ein klara å leve ilag(bu ilag, fungere ilag), og det tar meir enn 1 år på å finne ut dette.. Alderen tenkjer eg ikkje mykje over. Eg er 23 år, og er klar for frieri og det som måtte kome :-)
Bettina82 Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Kommer helt an på forholdet og hvor modne dere er. Vi forlovet oss på 1 års dagen (når jeg var russ), giftet oss året etterpå og er ennå sammen 20 år senere
MarianneE Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Tenker at folk må gjøre hva som føles riktig. Vi ble sammen da jeg var 18, forlovet da jeg var 23 og gift rett etter jeg fylte 24. Det er kanskje tidlig, men vi har snart 13 års bryllupsdag og har det veldig godt sammen. Det var riktig for oss, men det er ikke sikkert det er riktig for alle andre for det.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Alle som gifter seg føler jo at det stemmer og at de er modne der og da. Men det er mange faktorer som spiller inn. Kanskje man ikke kjente partneren så godt som man trodde, kanskje kjente man ikke seg selv, kanskje vokste man fra hverandre, kanskje ble de endret etter en livskrise. OsvAnonymous poster hash: 3b4f6...289
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Etter 6 år sammen, og to barn, giftet vi oss som 22-åringer :-)Anonymous poster hash: 2747b...60f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Vi forlovet oss etter tre måneder som kjærester. Da var jeg 21 år gammel. Min mann var fire år eldre enn meg. I dag er vi gift på 7. året. Anonymous poster hash: 5c800...48c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Mange av mine bekjente som forlovet seg og giftet seg i tidlig alder, ble skilt 2-4 år etter bryllupet. Men så har vi min kusine som forlovet seg etter 1 mnd, hun var da 17. Ble gift når hun var 20 og har nylig feiret 10 års bryllupsdag. Det kommer an på så mye. Noen funker det for, andre ikke. Min personlige mening er at man bør ha bodd sammen i noen år før man gifter seg. Jeg har ikke lyst til å skille meg bare fordi jeg ikke kunne vente med å bli gift. Anonymous poster hash: fa467...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå