Gå til innhold

Tinder - hva skal jeg skrive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er helt ny på tinder og ganske nylig singel. Har hørt alt det fantastiske tinder har å by på (haha) og lurer rett og slett på hvor mye info jeg skal legge ut på tinder profilen min. Syns det å starte teksten er værst. Hei? Heisann? Hei og hopp? Haha

Også tenkte jeg å ha med litt informasjon om hva jeg liker og om barn osv. Holder dette?

Jeg har tydeligvis glemt dette litt ila mitt siste forhold.

Flott om noen kan hjelpe meg litt på vei :)

Anonymous poster hash: 5071f...29a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare legge ut bilde, skrive høyde og alder, navn om du ønsker? Tinder er ikke for annet sex på dagen, enkelt og greit. 

Anonymous poster hash: 12c14...bfd
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare legge ut bilde, skrive høyde og alder, navn om du ønsker? Tinder er ikke for annet sex på dagen, enkelt og greit.

Navn og alder står allerede. Takk.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt på hva slags kjønn du er. Når det er sagt liker jeg best profiler som er litt vittige (les: ikke påtatt humor), men du får nok muligens litt mer seriøse henvendelser dersom du har en seriøs profiltekst. 

Jeg synes du egentlig bare kan starte rett på. "Jeg er en mann/kvinne som er ute etter et seriøst forhold (...)". Ikke bruk uttryksikoner (til nød kun ett), cheesy sitater eller lignende. Ikke skriv om tidligere forhold, hva du ikke ønsker hos matchene dine, og heller ikke en kravliste. Da er du vel godt på vei. 

Vær også litt nøye på hva slags bilder du legger ut. 

Anonymous poster hash: f5aba...517
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Romantiske historier er win:

tinder-profile-win.jpg

Anonymous poster hash: 14fe8...d38
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt på hva slags kjønn du er. Når det er sagt liker jeg best profiler som er litt vittige (les: ikke påtatt humor), men du får nok muligens litt mer seriøse henvendelser dersom du har en seriøs profiltekst.

Jeg synes du egentlig bare kan starte rett på. "Jeg er en mann/kvinne som er ute etter et seriøst forhold (...)". Ikke bruk uttryksikoner (til nød kun ett), cheesy sitater eller lignende. Ikke skriv om tidligere forhold, hva du ikke ønsker hos matchene dine, og heller ikke en kravliste. Da er du vel godt på vei.

Vær også litt nøye på hva slags bilder du legger ut.

Anonymous poster hash: f5aba...517

Takk. Jeg er kvinne/jente i midten av tyve årene. Er ute etter et seriøst forhold. Har en datter/sønn på x år. Liker å (putt inn interesser). Feks?

Skrevet

Takk. Jeg er kvinne/jente i midten av tyve årene. Er ute etter et seriøst forhold. Har en datter/sønn på x år. Liker å (putt inn interesser). Feks?

Alderen står jo der allerede, så like greit å droppe den :) Beskriv deg selv i første setning kanskje? F.eks om du liker å reise (reiseglad), er aktiv, eller noe annet som forteller litt om hva du er interessert i. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor høyde?

Anonymous poster hash: df026...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Romantiske historier er win:

tinder-profile-win.jpg

Anonymous poster hash: 14fe8...d38

Likte den :)

Anonymous poster hash: b5d9e...1b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så usikker så trenger du ikke ha tekst der. Men profilteksten bør uansett ikke begynne med "hei", det blir overflødig. Det er i meldinger man skriver hei først.

Anonymous poster hash: 12783...fe5
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "om barn"?

Anonymous poster hash: bec59...930

AnonymBruker
Skrevet

Tull, kanskje 10% av de jeg har snakket med der er ute etter bare sex.

En profiltekst syntes jeg er best når man gir (eller leser) noen stikkord om seg selv som person. Høyde, utdanning osv sier ikke noe om hva du som person elsker å gjøre, og det syntes jeg er viktigere å få frem enn ting som ikke sier noe særlig om personligheten min sånn at de som leser teksten kan avgjøre om de liker samme type ting, for det har mye å si i et forhold.

Anonymous poster hash: e089f...d3c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...