Gå til innhold

Hvor stor penis ønsker du at mannen har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den perfekt størrelsen på penis for deg?

Anonymous poster hash: be1ce...cd5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

17-19 cm.

Anonymous poster hash: af499...c59

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

20+ cm

Anonymous poster hash: 4835d...dba
  • Liker 2
Skrevet

2,5 meter

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

10-15 cm.

Anonymous poster hash: 5a796...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20+ cm

Anonymous poster hash: 4835d...dba

Klarer du å ta alt inn?

Anonymous poster hash: be1ce...cd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 15 cm. Helt gjennomsnittlig. 

Anonymous poster hash: 50695...963
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har virkelig ikke peiling. Har ikke målt penisen til noen av de jeg har hatt sex med, men jeg vil tro de var helt gjennomsnittlige de fleste. En var større og det gjorde noe helvetes vondt. Da tar jeg heller en som er mindre en snittet!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på dreiemomentet. Ca fem newtonmeter.

Anonymous poster hash: f66af...a72
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

17-22 cm.
Har hatt 24 på det meste og ikke noe problemer med å få den inn, selvom det var vondt når jeg ble bunna.
Sex skal heller være diggvondt enn kjedelig og lite merkbart.

Har ikke noe i mot å ha sex med mindre peniser, men da må mannen være flink på å slikke og fingre, og bruke tid på det, og ikke så veldig masse tid inni meg siden jeg ikke kjenner noe av det. Han kan få 10-15 minutter, men etter det så blir det dødens kjedelig så jeg tørker inn og begynner å lage filmer og historier i hodet mitt helt urelevant til sex bare for å ikke kjede meg like mye. Viser såklart ikke tydelig at jeg kjeder meg, fortsetter å stønne som en gris bare for å fremskynde orgasmen hans.

Anonymous poster hash: 1b9ae...d4e
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

2 mil

Anonymous poster hash: a04c8...48c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker en mann som vet hva han driver med og da er lengden på penis ikke så avgjørende med mindre det er nær "ingenting".

Anonymous poster hash: 48601...1d4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Max 15 cm. Lengden er egentlig helt uvesentlig så lenge den ikke er for lang. Men den må være tykk! Gjerne så tykk som mulig. Det verste som finnes er lange og tynne peniser, hjelper ikke med mange cm da. 

Anonymous poster hash: 89ca2...f4f
  • Liker 3
Skrevet

Har ikke noe i mot å ha sex med mindre peniser, men da må mannen være flink på å slikke og fingre, og bruke tid på det, og ikke så veldig masse tid inni meg siden jeg ikke kjenner noe av det. Han kan få 10-15 minutter, men etter det så blir det dødens kjedelig så jeg tørker inn og begynner å lage filmer og historier i hodet mitt helt urelevant til sex bare for å ikke kjede meg like mye. Viser såklart ikke tydelig at jeg kjeder meg, fortsetter å stønne som en gris bare for å fremskynde orgasmen hans.

Anonymous poster hash: 1b9ae...d4e

Signerer denne. Og jeg legger mer i tykkelsen enn lengden, men har han for liten må han kunne tilfredstille på andre måter. En gang sovnet jeg stønnende fordi jeg kjedet meg sånn men samtidig prøvde hardt å få han til å komme raskere fordi jeg ikke merka noe. Raskere da mener jeg ila 5 minutter. Holder ikke ut noe så kleint som langvarig sex der han peiser på og tror at han gjør en god jobb for å tilfredstille meg, men han får noen sympati stønn fordet sånn at det ikke skal bli FOR kleint. Ikke noe sex er 10000 ganger bedre enn dårlig sex. Har man utstyret, så foretrekker jeg en ordentlig lang økt jeg også og blir skuffet om det varer kort = dårlig sex og gjør at jeg ikke får lyst til å ligge med personen igjen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jentene skal være klare over at den ikke når sin fulle størrelse hvis man ikke blir skikkelig, skikkelig kåt. Har smertelig fått erfare dette selv. :P

Endret av Synapomorphy
Skrevet (endret)

Sjalu?

Jeg knuller så og si kun 20+, jeg blir ikke bunnet,er ofte vanskelig komme skikkelig inn men jeg liker arbeidet, gjøre meg skikkelig våt og kåt. En stor penis er veldig tennende syn , rett og slett mer sexy I mine øyne. Før du hoster opp tull - nei mannen må ha andre egenskaper enn en stor pikk for å få meg interessert. Anonymous poster hash: 2f7ae...5ed

Helt enig: Stor penis er mer sexy enn liten. Dette er helt uavhengig av kjønn (universelt syn, så å si). Imidlertid er nok målet ditt ganske way off. 20+ er så statistisk usannsynlig at muligheten for at du har hatt sex med mange slike kan utelukkes helt. Dette hadde du forstått hvis du hadde lest bare litt om hva studier og forskning viser ang. det. Angivelige 20+ er noe helt annet, selvfølgelig. Endret av Synapomorphy
  • Liker 3
Skrevet

Krever minst 20+, da jeg blir sykt kåt og tent av menn med stor M, altså med store, tykke kukker! Kjenner jeg blir helt våt, vill og gæren bare ved tanken, trenger det nå!  :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig: Stor penis er mer sexy enn liten. Dette er helt uavhengig av kjønn (universelt syn, så å si). Imidlertid er nok målet ditt ganske way off. 20+ er så statistisk usannsynlig at muligheten for at du har hatt sex med mange slike kan utelukkes helt. Dette hadde du forstått hvis du hadde lest bare litt om hva studier og forskning viser ang. det. Angivelige 20+ er noe helt annet, selvfølgelig.

Hei:). Nei, målene mine stemmer , jeg bor ikke i Norge og jeg dater kun menn med spesifikt utseende ser du. Er selvfølgelig ikke slik at jeg skriker " stikk " om en mann ikke har målene jeg elsker mest.

Anonymous poster hash: 2f7ae...5ed

Gjest Morello
Skrevet

Gjennomsnittelig og oppover. Helst litt stor, såpass at han fyller meg opp skikkelig, men ikke så stor at det blir et smertehelvete med mindre vi har hatt to timers forspill først. Vet ikke nøyaktig har aldri målt men vil tippe typen er rundt 18-19 cm ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jo vært artig med en penis som var over gjennomsnittet lang og tykk.. Lang og tynn penis gir meg ingenting da, tykkelse er mye viktigere enn lengde. Drømmer om å bli tatt hardt med en dugelig kuk men hadde ikke bytta ut mannen min for alt i verden. Og regner med at han drømmer om bittesmå jomfrutrange vaginaer innimellom også :) Jeg har råsterke knipemuskler (i følge gynekologen min) men kommer jo helt ut av det hvis jeg skal knipe mens vi har sex. Og selv om muskulaturen min er sterk så har det dessverre ikke hatt noe å si på følsomheten inni der under sex...

Anonymous poster hash: fb001...c43
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...