AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Og når får de utkast til selvangivelsen? Detter er vel på litt andre datoer enn for oss andre? Anonymous poster hash: 57afd...9af
BritneyBitch Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Mitt var klart for en uke eller to siden
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Mitt var klart for en uke eller to siden Både selvangivelsen og skatteoppgjøret? Får de begge samtidig? Anonymous poster hash: 57afd...9af
Gjest Blondie65 Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Utkast til selvangivelsen får man samtidig som alle andre.
BritneyBitch Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Både selvangivelsen og skatteoppgjøret? Får de begge samtidig? Anonymous poster hash: 57afd...9af Fikk utkast til selvangivelse samtidig med alle andre, og regnskapsfører tok seg av innlevering. FIkk beskjed om at skatteoppgjøret mitt var klart for en uke eller to siden, og venter oppgjøret inn på konto ila et par uker.
reiseglad Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 (endret) Sist uke her. Tror det varierer litt med hvor raskt de saksbehandler etter levering av selvangivelsen. Men pengene er ikke kommet på konto ennå.... Endret 3. august 2015 av reiseglad
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Vi fikk for et par uker siden.Anonymous poster hash: b63c7...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå