Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som holder på med dette for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, men jillian michaels body revolution!! Den gir større vektnedgang enn shreden :) men for all del! 30 days funker bra :)

Endret av ftk93
Skrevet

Tusen takk for svar:) Så det funker altså? Har denne dvd'n liggende et sted (altså shred), og tenkte å prøve meg litt igjen. Gjorde det for noen år siden, men fullførte ikke - kom bare til level1... Så du merket faktisk vektnedgang også, uten å gjøre noe med kostholdet?

Skrevet

Jeg endra jo selvfølgelig på kostholdet. Det har mer å si enn treningen. Men spis sunt og tren med jillian samtidig så vil kiloene renne av. Men du må jo passe på hva du putter i munnen. Du går ikke ned om du trener 20 minutter med henne, men putter i deg langt fler kalorier enn du forbrenner på en dag

Skrevet

Jeg endra jo selvfølgelig på kostholdet. Det har mer å si enn treningen. Men spis sunt og tren med jillian samtidig så vil kiloene renne av. Men du må jo passe på hva du putter i munnen. Du går ikke ned om du trener 20 minutter med henne, men putter i deg langt fler kalorier enn du forbrenner på en dag

Hehe, nei man gjør jo ikke det. Men kanskje det blir lettere å styre kostholdet når man trener sånn også.

Skrevet

Ja det gjør det jo. Er ikke like gøy å dytte innpå chips eller sjokolade når man sliti gjennom en treningsøkt før på dagen 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...