AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Hei Har noen av dere vert prøvere i over ett år eller flere år og deretter blitt gravid naturlig ? Eller har dere måtte fått hjelp til det? Anonymous poster hash: f96ff...88c
Kakaoen Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Har du sjekket stoffskiftet ditt? Vi brukte to år, fikk konstantert lavt stoffskifte, gikk på medisiner og etter 6 mnd ble jeg gravid naturlig
Tianna Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 VI brukte 27 mnd, og er nå 5 uker på vei Helt naturlig
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Var det noe du gjorde spesielt då du ble gravid ? jeg er ung,20 år. Kan godt hende jeg har lavt stoffskifte..Anonymous poster hash: f96ff...88c
Tianna Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 nei, enste jeg gjorde var å gi opp!! Vi sto skulle på prøverør i november, men da skjedde det plutslig! intet feil med noen av oss! Vi begynnte utredning etter ett år, for er jo greit å sjekke om det er noe!
Kakaoen Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg hadde også gitt opp håpet Legen sendte henvisning til utredning hos gyn og 1 mnd etterpå ble jeg gravid Har du vært hos legen?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Hvor lang tid tok det med deg? Nei har ikke vert til lege. 1 år siden jeg sluttet på pillen no i august.Anonymous poster hash: f96ff...88c
Kakaoen Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Hvor lang tid tok det med deg? Nei har ikke vert til lege. 1 år siden jeg sluttet på pillen no i august.Anonymous poster hash: f96ff...88c Med meg? Vi kasta p-pillene i april/mai 2010. august 2011 var jeg hos legen. Ho tok en haug med prøver før ho ville sende meg videre til gyn. Fikk utslag på lavt stoffskifte. Og begynte på medisiner. Tok noen mnd med utprøving av doser før vi fant riktig. Og i mars 2012 fikk jeg positiv g-test Så prøvde i nesten 2 år. Jeg slutta å telle prøveperioder etter vi hadde prøvd i et år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå