Gå til innhold

Huffda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste det jeg og,synes virkelig synd på gubben.Bra det endte "godt" ihvertfall.Han kom seg trygt hjem.

Skrevet

Pass dere nå så dere ikke bare møter hverandre her fra KG , kunne stått en bande og ventet på dere :P

Anders

Skrevet
Pass dere nå så dere ikke bare møter hverandre her fra KG , kunne stått en bande og ventet på dere :P

Anders

:ler:

Skrevet

Huff jeg ble rent dårlig jeg !!! :o

Så farlig kan det altså bli! Er jeg naiv eller? Jeg hadde ADRI komt på at noe slikt skulle foregå.

Det er skummelt. Man faller for noen, tror man kjenner de, at det man ser er deres sanne ansikt, og så er dette helt feil :-( Internett kan føre til lykke, men også skuffelser og sorger. Og det kan jo til og med være farlig.

Men at man skal havne opp i slike svindelgreier, og måtte flykte for livet, det ville jeg aldri kommet på. :o Bra han kom i trygghet !!!

Skrevet

Denne historien leste jeg også i går. Helt utrolig hvor utspekulerte de er. De treffer folk der de er mest sårbare, i sitt følelsesliv og spiller på det. Det er sikkert noen flere som har opplevd dette og som ikke tør stå frem. Tragisk.

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Når snurrebassen står, er halve vettet borte. Når vettet kommer tilbake, er have snurrebassen borte.

Skrevet

Forferdelig, men samtidig synes jeg nå det virker litt dumt å reise helt til Afrika for å treffe noen man bare har kjent, over nettet, i åtte uker.

Skrevet

Dette mååå jo ikke bare skje i Afrika , kan jo skje overalt og med forskjellige ting som skjer .

Dette fikk meg til å tenke "litt" igjennom iaffal

Anders

Skrevet

Det har da blitt advart mot å treffe folk man bare kjenner via nettet lenge. Hvis pedofile, voldtektsmenn osv kan bruke nettet til å finne ofre, hvorfor ikke svindlere? Epost har da også vært brukt til svindler i mange år, skulle da tro folk hadde lært nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...