Anders26år Skrevet 11. september 2004 #1 Skrevet 11. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244341 Anders
nat26 Skrevet 11. september 2004 #2 Skrevet 11. september 2004 Leste det jeg og,synes virkelig synd på gubben.Bra det endte "godt" ihvertfall.Han kom seg trygt hjem.
Anders26år Skrevet 11. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2004 Pass dere nå så dere ikke bare møter hverandre her fra KG , kunne stått en bande og ventet på dere Anders
nat26 Skrevet 11. september 2004 #4 Skrevet 11. september 2004 Pass dere nå så dere ikke bare møter hverandre her fra KG , kunne stått en bande og ventet på dere Anders
Gjest Virvar Skrevet 12. september 2004 #5 Skrevet 12. september 2004 Huff jeg ble rent dårlig jeg !!! :o Så farlig kan det altså bli! Er jeg naiv eller? Jeg hadde ADRI komt på at noe slikt skulle foregå. Det er skummelt. Man faller for noen, tror man kjenner de, at det man ser er deres sanne ansikt, og så er dette helt feil :-( Internett kan føre til lykke, men også skuffelser og sorger. Og det kan jo til og med være farlig. Men at man skal havne opp i slike svindelgreier, og måtte flykte for livet, det ville jeg aldri kommet på. :o Bra han kom i trygghet !!!
Gjest care Skrevet 12. september 2004 #6 Skrevet 12. september 2004 Denne historien leste jeg også i går. Helt utrolig hvor utspekulerte de er. De treffer folk der de er mest sårbare, i sitt følelsesliv og spiller på det. Det er sikkert noen flere som har opplevd dette og som ikke tør stå frem. Tragisk.
Gjest Den utstøtte Skrevet 12. september 2004 #7 Skrevet 12. september 2004 Når snurrebassen står, er halve vettet borte. Når vettet kommer tilbake, er have snurrebassen borte.
Arkana Skrevet 12. september 2004 #8 Skrevet 12. september 2004 Forferdelig, men samtidig synes jeg nå det virker litt dumt å reise helt til Afrika for å treffe noen man bare har kjent, over nettet, i åtte uker.
Anders26år Skrevet 12. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2004 Dette mååå jo ikke bare skje i Afrika , kan jo skje overalt og med forskjellige ting som skjer . Dette fikk meg til å tenke "litt" igjennom iaffal Anders
Gjest the imp Skrevet 12. september 2004 #10 Skrevet 12. september 2004 Det har da blitt advart mot å treffe folk man bare kjenner via nettet lenge. Hvis pedofile, voldtektsmenn osv kan bruke nettet til å finne ofre, hvorfor ikke svindlere? Epost har da også vært brukt til svindler i mange år, skulle da tro folk hadde lært nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå