Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvilke klær reiser dere i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere pyntet seg når man skulle fly? Hvor gammel er du egentlig? Fly er som å ta bussen, bare med mye mer hassel.....

Anonymous poster hash: 22a56...cea
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid på meg en løs og lett maxikjole med en cardigan over som jeg bare tar av når vi lander. :)

Anonymous poster hash: 85cda...1b5

Skrevet (endret)

Tidligere pyntet seg når man skulle fly? Hvor gammel er du egentlig? Fly er som å ta bussen, bare med mye mer hassel.....

Anonymous poster hash: 22a56...cea

Du la kanskje ikke merke til disse: "pyntet".

Man kledde seg ordentlig, og det var helt normalt. Spesielt på langflyvninger til USA osv.

Men nå har jeg nok fløyet mer enn det som er normalt, og mye på førsteklasse. Da er det faktisk hyggelig å ikke se ut som en dass (joggebukse osv). Man kan fint kle seg komfortabelt OG pent. Merkelig.

Edit: Syns forøvrig det er hyggelig å ikke se ut som en dass, førsteklasse eller ei.

Reiser alltid normalt kledd uansett hvor jeg sitter i flyet.

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Fordi jeg syns det er bomsete. Husker at man tidligere nesten "pyntet seg" når man skulle ut og fly.

Jeg kan driste meg til en tur i butikken i joggebukse, men aldri på flytur el.l.

Men så bryr jeg meg hvordan jeg kler meg generelt, og heldigvis kler folk seg stort sett bedre enn en slubbert på tur.

Du kan jo se rundt deg og se hvor mange som flyr i joggebukse.. Det er et absolutt fåtall, om i det hele tatt noen. Det bør ringe en bjelle.

Jeg er typen som går i kjole og stilletthæler bare jeg skal på butikken, og jeg pynter meg seriøst laaangt over gjennomsnittet. 

men da jeg dro til syden sist var vi drøyt 200 passasjerer ombord, og den eneste som hadde stylet håret og hadde en skikkelig outfit var fru Berg Eriksen. Hun så latterlig ut i den forsamlingen. 

Jeg er helt klart big time for å kle seg skikkelig, men ikke på et fly som går klokken fem om morgenen og planen er å sove mest mulig. 

Skrevet

Jeg er typen som går i kjole og stilletthæler bare jeg skal på butikken, og jeg pynter meg seriøst laaangt over gjennomsnittet.

men da jeg dro til syden sist var vi drøyt 200 passasjerer ombord, og den eneste som hadde stylet håret og hadde en skikkelig outfit var fru Berg Eriksen. Hun så latterlig ut i den forsamlingen.

Jeg er helt klart big time for å kle seg skikkelig, men ikke på et fly som går klokken fem om morgenen og planen er å sove mest mulig.

Vil nå si at det finnes en god mellomting mellom "overstylet fotballfrue" og joggebukse. Men folk skal få gå i joggebukse alt de makter, for all del ;)

JEG syns bare ikke det passer seg.

Skrevet

Løs bukse, en singlet med bluse over og komfortable sko. Skal jeg sitte lenge på fly må det være komfortabelt å sitte lenge i. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Reiser ofte i joggebukse/tights og topp med cardigan. Så når jeg kommer frem er det bare å ta av cardiganen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...