Gjest Bell Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 (endret) Det nærmer seg lansering av nye produkter i dagligvarebutikkene. Hva tror dere vi vil få se i butikkhyllene denne gangen? Og: hvilke produkter ønsker dere? Tidligere produktslipp har vært preget av trender. En gang satte produsentene taco-smak på alt! melkesjokolade og oreo har også vært mye å finne! Spent på hva årets trender vil bli.. Jeg tipper vi vil se mer glutenfrie alternativer av det meste. Virker veldig in.. Jeg tipper på (og ønsker) nye smaker av Skyr + Tine sin 14-serie Jeg tipper på nye ferdiggrøter lagd på rare konsorter Jeg tipper på ny freia melkesjokolade og har en drøm om at de skal lansere melkesjokolade med biter av brunost <3 Jeg tipper på mer quinoa, brun ris osv i ferdigretter Ønsker meg flere smaker i lett-is! Hva med dere?? Endret 5. august 2015 av Bell
Christiania_Oslo Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Ganske riktig det du tipper på, jeg er enig med deg. Tror også det kan bli nye chipssmaker som er "spesielle"samt ferdig søtpotetstappe ol 3
Gjest Bell Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Ganske riktig det du tipper på, jeg er enig med deg. Tror også det kan bli nye chipssmaker som er "spesielle"samt ferdig søtpotetstappe ol Ferdig søtpotetstappe var bra tippa! Henger meg med på den
Gjest Emera Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Flere lettis-smaker ønsker jeg meg også! Jeg tipper det kommer flere sukkerreduserte og sukkerfrie produkter.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Jeg håper på litt alternativ mat, altså ting vi ikke er så vant med i Norge, f.eks. den røde algen som visstnok smaker som bacon:) Anonymous poster hash: 233f4...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Håper på sesongversjoner av Grandiosa. Jula starter gjerne litt tidlig så kanskje en juleversjon av Grandiosaen nå 1. september? Anonymous poster hash: 3d79a...d93 1
Gjest Bell Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Håper på sesongversjoner av Grandiosa. Jula starter gjerne litt tidlig så kanskje en juleversjon av Grandiosaen nå 1. september? Anonymous poster hash: 3d79a...d93 Hehe, ja! Skulle faktisk ikke forundre meg! Grandiosa med pinnekjøttsmak? ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Hehe, ja! Skulle faktisk ikke forundre meg! Grandiosa med pinnekjøttsmak? ;-) Biter av ribbe kanskje Anonymous poster hash: f7f0a...e1b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Biter av ribbe kanskje Anonymous poster hash: f7f0a...e1b + surkål? Anonymous poster hash: c8e86...145
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Hvorfor ny tråd? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=469029&st=0Anonymous poster hash: defd3...a56
Gjest Bell Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Hvorfor ny tråd? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=469029&st=0Anonymous poster hash: defd3...a56 Fordi den gamle tråden er blitt veldig uryddig og uoversiktlig synes jeg.. Og fordi denne tråden handler om å gjette hva som kommer FØR det kommer + komme med ønsker før den neste aktuelle produktslippen.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart? Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende? Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier Anonymous poster hash: 3ac72...c3f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart? Anonymous poster hash: 3ac72...c3f Googlet det og det betyr "Grønnkål" ser jeg.. kanskje ikke like kult på norsk Anonymous poster hash: 3ac72...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart? Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende? Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier Anonymous poster hash: 3ac72...c3f Avocado er skikkelig i vinden. Lur gjetning kanskje ferdig avocado-pålegg til å lage alle bloggeres favoritt: smashed avocado toast ?Anonymous poster hash: c8e86...145 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Håper på noen skikkelig gode og spennende sjokolader ! De siste variantene av Freia har ikke vært noe for meg, har ikke blitt gjenkjøp av noen de siste årene. Holder meg til fruktnøtt, freia med kvikklunsj.. Savner freia melkedrøm, så jeg ønsker meg noe lignende disse! Anonymous poster hash: c8e86...145
Gjest Ennasus Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Ønsker relansering av belvita-sjokolade, yade trippel, kjekskuler og appelsinkrokan...
Gjest imperio Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Bryr meg ikke stort om maten. Men håper det kommer noen gode potetgull ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart? Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende? Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier Anonymous poster hash: 3ac72...c3f Grønnkål kom vel i fjor Husker det var oppskrift på grønnkål chips eller noen i den duren på min lokale Rema. Anonymous poster hash: 5ac21...512
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Ønsker relansering av belvita-sjokolade, yade trippel, kjekskuler og appelsinkrokan... Jeg savner Freia med appelsinkrokan! Tipper på en eller annen ny Freiasjokolade og krysser fingrene for at det dukker opp noe med krokan.Anonymous poster hash: c8e86...145 2
Gjest Citronella Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Jeg tipper chiapudding ferdig med pasjonsfrukt på toppen! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå