Gå til innhold

Snart produktslipp (1.sept) Ønsker, spådommer og vurdering av nye produkter!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det nærmer seg lansering av nye produkter i dagligvarebutikkene. Hva tror dere vi vil få se i butikkhyllene denne gangen? Og: hvilke produkter ønsker dere?

Tidligere produktslipp har vært preget av trender. En gang satte produsentene taco-smak på alt! melkesjokolade og oreo har også vært mye å finne! Spent på hva årets trender vil bli..

Jeg tipper vi vil se mer glutenfrie alternativer av det meste. Virker veldig in..

Jeg tipper på (og ønsker) nye smaker av Skyr + Tine sin 14-serie

Jeg tipper på nye ferdiggrøter lagd på rare konsorter ;)

Jeg tipper på ny freia melkesjokolade og har en drøm om at de skal lansere melkesjokolade med biter av brunost <3

Jeg tipper på mer quinoa, brun ris osv i ferdigretter

Ønsker meg flere smaker i lett-is!

Hva med dere?? :)

Endret av Bell
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske riktig det du tipper på, jeg er enig med deg.

Tror også det kan bli nye chipssmaker som er "spesielle"samt ferdig søtpotetstappe ol

• Liker 3
Skrevet

Ganske riktig det du tipper på, jeg er enig med deg.

Tror også det kan bli nye chipssmaker som er "spesielle"samt ferdig søtpotetstappe ol

Ferdig søtpotetstappe var bra tippa! Henger meg med på den

Skrevet

Flere lettis-smaker ønsker jeg meg også!

Jeg tipper det kommer flere sukkerreduserte og sukkerfrie produkter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper på litt alternativ mat, altså ting vi ikke er så vant med i Norge, f.eks. den røde algen som visstnok smaker som bacon:)

Anonymous poster hash: 233f4...f0c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper på sesongversjoner av Grandiosa.  Jula starter gjerne litt tidlig så kanskje en juleversjon av Grandiosaen nå 1. september?

Anonymous poster hash: 3d79a...d93
  • Liker 1
Skrevet

Håper på sesongversjoner av Grandiosa.  Jula starter gjerne litt tidlig så kanskje en juleversjon av Grandiosaen nå 1. september? Anonymous poster hash: 3d79a...d93

Hehe, ja! Skulle faktisk ikke forundre meg! Grandiosa med pinnekjøttsmak? ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja! Skulle faktisk ikke forundre meg! Grandiosa med pinnekjøttsmak? ;-)

Biter av ribbe kanskje :)

Anonymous poster hash: f7f0a...e1b

AnonymBruker
Skrevet

Biter av ribbe kanskje :)Anonymous poster hash: f7f0a...e1b

+ surkål? ;)

Anonymous poster hash: c8e86...145

AnonymBruker
Skrevet

Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart?

Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende?

Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier :)

Anonymous poster hash: 3ac72...c3f
AnonymBruker
Skrevet

Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart?

Googlet det og det betyr "Grønnkål" ser jeg.. kanskje ikke like kult på norsk  :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kale har vel vært populært i usa lenge så det kommer kanskje til Norge nå snart? Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende? Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier :)Anonymous poster hash: 3ac72...c3f

Avocado er skikkelig i vinden. Lur gjetning :) kanskje ferdig avocado-pålegg til å lage alle bloggeres favoritt: smashed avocado toast ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper på noen skikkelig gode og spennende sjokolader !

De siste variantene av Freia har ikke vært noe for meg, har ikke blitt gjenkjøp av noen de siste årene.

Holder meg til fruktnøtt, freia med kvikklunsj..

Savner freia melkedrøm, så jeg ønsker meg noe lignende disse!

Gjest Ennasus
Skrevet

Ønsker relansering av belvita-sjokolade, yade trippel, kjekskuler og appelsinkrokan...

Gjest imperio
Skrevet

Bryr meg ikke stort om maten. Men håper det kommer noen gode potetgull ihvertfall  :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Alt med avocado er jo populært..så kanskje smørost med avokado eller noe liknende?

Av ferdigmat gjetter jeg på noe bangers&mash-greier :)

Grønnkål kom vel i fjor :) Husker det var oppskrift på grønnkål chips eller noen i den duren på min lokale Rema.

Anonymous poster hash: 5ac21...512

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker relansering av belvita-sjokolade, yade trippel, kjekskuler og appelsinkrokan...

Jeg savner Freia med appelsinkrokan! Tipper på en eller annen ny Freiasjokolade og krysser fingrene for at det dukker opp noe med krokan.

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg tipper chiapudding ferdig med pasjonsfrukt på toppen!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...