AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 Det har vært mange tråder om proteinpulver i det siste, men jeg har ikke funnet svar på spørsmålet mitt. Jeg bruker proteinpulver på dager hvor jeg skal trene tidlig og ikke rekker/orker frokost før trening. Jeg kan ikke trene rett etter jeg har spist, men hvis jeg skal rekke trening før jobb har jeg ikke tid til å vente et par timer etter frokost. I dag bruker jeg Herbalife med cappuchinosmak blandet med melk. Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen har tips om et pulver som gir nok energi om morningen og som ikke koster en formue. Anonymous poster hash: fadaf...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Del Skrevet 3. august 2015 Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg ville fylt på med karbohydrater før trening - som gir energi. Protein gir lite energi, og fungerer best etter trening på grunn av restutisjon av muskelceller. Anonymous poster hash: a0f01...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. august 2015 #3 Del Skrevet 3. august 2015 "Ett glass melk, og litt pulver, vet du hva, det her er et under..." Ikke ta det for god "fisk"; men søk på dette sitatet ga en hel rekke treff av denne typen: http://www.namdalsavisa.no/sport/i-proteinpulver-til-100-kroner-er-det-like-mye-protein-som-i-ett-glass-melk/s/1-75-7123764 Hvis det ikke hadde behøvd å være pulver, ville mitt tips som vanlig vært... PEANØTTSMØR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Del Skrevet 3. august 2015 Du trenger ikke å spise noenting før du trener. Anonymous poster hash: f80a7...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 4. august 2015 #5 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Jeg spiser ingenting før jeg trener, men tar av og til en Fres, hvis jeg skal trene cardio. Jeg trener så kjapt jeg greier etter å ha stått opp. Etter trening: Tar Whey-proteinpulver fra Life nå, men liker veldig godt den Proteinfabrikken har med sjokolade. Pleier å blande en banan oppi også for å få litt karbohydrater i tillegg. Dårlig tid om morran pga treninga fører til at frokost gjerne er en shake og en questbar. Edit: proteinpulveret inntas etter trening, spesifiserte det litt. Endret 4. august 2015 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Del Skrevet 4. august 2015 Du trenger ikke proteiner før trening. Kroppen rekker ikke å nyttiggjøre seg dette som energi. Regner med at du ikke trener mye lenger enn en times tid. Du trenger litt karbohydrater, f.eks. en banan. Anonymous poster hash: bc14a...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå