Gå til innhold

Noen som har fjernet følelser med laser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble resultatet bra, uten noe særlig arr? Var det vondt?

Anonymous poster hash: 7ffce...2bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følelser?  :fnise:

Anonymous poster hash: b9e1c...fab
  • Liker 14
Gjest gjestvest
Skrevet

Ble litt usikker her jeg nå. Tenker du på lobotomi, eller hårfjerning med laser?

Skrevet (endret)

Ble litt usikker her jeg nå. Tenker du på lobotomi, eller hårfjerning med laser?

Lobotomi brukes ikke lengre, men kanskje ts mener elektrosjokkbehandling? Eller er det en skrivefeil?

Edit: gikk litt fort i svingene

Endret av super-s
  • Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Lobotomi brukes ikke lengre, men kanskje ts mener elektrosjokkbehandling? Eller er det en skrivefeil?

Edit: gikk litt fort i svingene

Ja, var e-sjokkbehandling jeg tenkte på. Vet ikke.

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Føflekker ts mener kanskje?

Anonymous poster hash: c4365...4d5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fjernet to føflekker med laser og det ble ikke noe arr.

Anonymous poster hash: e0d43...6ac
AnonymBruker
Skrevet

Fjernet en føflekk med laser.

Den sat på et sted jeg ikke har øyne slik at jeg kan få sett om det ble arr.

Vondt? Nei, du får lokalbedøvelse så det gjør ikke vondt. Det lukter derimot brent kjøtt/hud så lukten kan være litt ubehagelig for nesen når du vet at det er ditt eget kjøtt som lukter brent.

Anonymous poster hash: f1895...481
  • Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Føflekker ts mener kanskje?

Anonymous poster hash: c4365...4d5

:skratte:  Ikke si det er det det er da. Nå føler jeg meg rimelig dum her. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det var føflekker jeg mente, teite nettbrett som "retter" på alt :P

TS

Anonymous poster hash: 7ffce...2bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesiell grunn til at du vurderer laser?Jeg har fjernet et par hos fastlegen min,og det er så vidt du kan se det.Det er bare et lite rødt merke som etterhvert vil blekne. 

Anonymous poster hash: 46a52...6eb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet to i ansiktet med laser. Ble bra, men den ene har begynnt å komme litt tilbake. Liten forhøyning i huden uten pigment.

Anonymous poster hash: 3744a...a18

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesiell grunn til at du vurderer laser?Jeg har fjernet et par hos fastlegen min,og det er så vidt du kan se det.Det er bare et lite rødt merke som etterhvert vil blekne. 

Slutt å tull.

Fjernet en føflekk i ansiktet hos en spesialist, og det ser ikke ut, et stort hvitt arr (som er mye større enn føflenn var) og det har blitt en grop. 

Fjernet en annen med laser, nå er det ikke lenge siden jeg gjorde det, men det ser MYE bedre ut. Hvis føflekken KAN fjernes med en laser, vil jeg anbefale det. Hvis føflekken er mistenksom, kan den ikke fjernes med laser.

Anonymous poster hash: 9f2cc...663

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet to i ansiktet med laser. Ble bra, men den ene har begynnt å komme litt tilbake. Liten forhøyning i huden uten pigment.

Anonymous poster hash: 3744a...a18

Forhøyning kan jo være arrdannelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fjernet ca 12 stk, noen i ansiktet, mage og bryst. Har så vidt arr, kan anbefales

Anonymous poster hash: 8ee79...631

Gjest Sunhands
Skrevet

Slutt å tull.

Fjernet en føflekk i ansiktet hos en spesialist, og det ser ikke ut, et stort hvitt arr (som er mye større enn føflenn var) og det har blitt en grop. 

Fjernet en annen med laser, nå er det ikke lenge siden jeg gjorde det, men det ser MYE bedre ut. Hvis føflekken KAN fjernes med en laser, vil jeg anbefale det. Hvis føflekken er mistenksom, kan den ikke fjernes med laser.

Jeg har fjernet føflekker med laser, og det ble sånn du beskriver øverst, altså styggere arr enn føflekken var opprinnelig.

Vi har forskjellig hud, så du må bare vurdere utfra hvor lett du får arr, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet føflekker med laser, og det ble sånn du beskriver øverst, altså styggere arr enn føflekken var opprinnelig.

Vi har forskjellig hud, så du må bare vurdere utfra hvor lett du får arr, TS.

Vær så snill, ikke gjør det. Noen klinikker tar ikke hensyn til hvor dypt den sitter og hvor i ansiktet eller hvor på kroppen den sitter, jeg stilte alle de riktige spørsmålene men satt igjen med to RØDE stygge arr istedet for føflekkene, nå har jeg tatt to operasjoner og må ta en tredje for å skjære de vekk. Nå led jeg av vrangforestillinger når jeg gjorde dette, men er det ett råd jeg vil gi deg så er det at føflekker er naturlig og en million ganger bedre enn å bytte de ut med arr. For dermed fjerner hud vil det alltid bli arr om man går mer enn 1-2 mm ned i huden, dette er dessverre ting man ikke alltid lærer før etter skaden er skjedd. Og å fjerne på kinnet er f.eks den verste plassen i ansiktet i motsetning til under nesa, haka... selv om det ikje blir pent der heller. Om noen år tenker du ikke over disse føflekkene en gang og jeg savner faktisk mine. De var en del av meg og jeg Vik nå bære merket for livet. Og tro meg, Det ser ikke pent ut midt i ansiktet På den ellers bleke huden. Vl bare sårene bruke min forferdelige erfaring til å få andre til å unngå samme feilen.

Anonymous poster hash: 527b5...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Meg som skrev over, beklager alle skrivefeilene. Skriver på iPad:/

Anonymous poster hash: 527b5...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å tull.

Hvorfor skulle jeg ha tulla om det?Jeg tjener da ingenting på det. Jeg spurte ts om en ting,og delte min sanne erfaring.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...