AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg tipper på at denne har havnet under rett tråd.. Men det jeg bare lurte på var om det er flere som plages med når de f.eks. går med skjørt uten strømpebukse og sånt, og lårene gnisser mot hverandre. Noe som er ubehagelig og irriterende. Noen som da har tips for å unngå dette? Anonymous poster hash: 1a0bf...2f1
Gjest Morello Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Sånn kort "sykkelshorts" eller noe pudder burde funke ^^
Frøkensina Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Det finnes andre tråder om det, men jeg husker ikke navnet på de Det er en vanlig plage ja Noen smører seg inn med diverse, jeg synes det er best med noe slags tøy. F.eks. silkebenklær/mamelukker (Change har en type), korte eller avklipte nettingstrømper eller Bandelettes.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Det ligger ØRTEN tråder om dette på klær og mote forumet. Konklusjon: noen bruker sykkelshort, noen klipper opp strømpebukser, noen bruker badelettes som bilde av over, og noen smører seg med div som hindrer friksjon. Anonymous poster hash: 3b037...c55
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Det finnes visst en silikonspray i skobutikker som skal brukes på bøtter for å unngå gnagsår. Den skal visst også fungere godt mot dette problemet. Ellers kanskje potetmel eller talkum kan gjøre det mer behagelig.Anonymous poster hash: 8bd79...3e3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Edit: På føtter, ikke bøtter Anonymous poster hash: 8bd79...3e3 2
halo Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Sykkelshorts er vel uansett ikke noe lurt - då går man jo rundt med to puter på "ræva" Finnes utallige korte tights som er mye bedre enn sykkelshorts, kompresjonstights vil jo også ha en oppstrammende effekt også på utseende
mijaa Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Sykkelshorts er vel uansett ikke noe lurt - då går man jo rundt med to puter på "ræva" Finnes utallige korte tights som er mye bedre enn sykkelshorts, kompresjonstights vil jo også ha en oppstrammende effekt også på utseende Når folk sier sykkelshorts, tror jeg de mener lårkorte tights; det gjør i alle fall jeg! 4
halo Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Når folk sier sykkelshorts, tror jeg de mener lårkorte tights; det gjør i alle fall jeg! Da bør man jo si det - sykkelshorts er jo noe annet
Rosa Sitron Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Da bør man jo si det - sykkelshorts er jo noe annet For meg må ikke sykkelshorts være paddet i rompa. Sykkelshorts er lårkorte tights for meg, med eller uten padding. 4
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 jeg gikk i sykkelshorts under kjoler og skjørt hele tiden da jeg var unge. Ingen padding. Mamma var lei av at jeg ikke holdt beina samlet
halo Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Ok, så du mener jeg trener i sykkelshorts når jeg trener innendørs i korteste og nest korteste tightsen til 2xu? http://www.x-life.no/products/2xu-compression-shorts-dame2
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Ok, så du mener jeg trener i sykkelshorts når jeg trener innendørs i korteste og nest korteste tightsen til 2xu?http://www.x-life.no/products/2xu-compression-shorts-dame2 Det der er kompresjonsshorts. Ikke det samme.
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 Ok, så du mener jeg trener i sykkelshorts når jeg trener innendørs i korteste og nest korteste tightsen til 2xu?http://www.x-life.no/products/2xu-compression-shorts-dame2 Her, sykkelshorts. Den er for barn da, gadd ikke lete etter en voksen en.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 For meg som er 36 år, så er sykkelshorts en kort tights til midt på låret eller til kneet. Det er ikke padding i dem, på nittitallet gikk vi med store t-skjorter med sykkelshorts under. Jeg ville kalle de som det er padding i for "sykkelbukse", uavhengig av lengde på den. MEN: dette er bare min oppfatning, mulig det ikke er riktig for andre enn meg selv Anonymous poster hash: 7917e...25f 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Til tross for at mormoren min synes det ser ut som jeg går med lang underbukse, bruker jeg kort tights (ikke treningstights) under kjole/skjørt Anonymous poster hash: e8323...44d
peppermyntete Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 Jeg sverger til "sykkelshortser" (eller lårkort tights for dem som aldri har sett sykkelshortser uten rumpepute) med blonde nederst som selges hos gina tricot og cubus.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #18 Skrevet 4. august 2015 Jeg bruker sånne korte tights e.l. under:) Anonymous poster hash: 16a37...03a
Angelheart2 Skrevet 5. august 2015 #19 Skrevet 5. august 2015 (endret) Takk for påminnelsen! Jeg bruker "aldri" kjole, men skal i bryllup til helgen og har planlagt kjole (blæh). Hadde helt glemt dette med gnissingen, så jeg hadde nok fått en ubehagelig kveld dersom dere ikke hadde minnet meg på dette. Note to self: Kjøp sykkelshorts! Endret 5. august 2015 av Angelheart2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå