AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 Noen som vil dele hva dere kjøpte til baby av utstyr? Alt fra små til store ting, gjerne hvilket merke det var også. Setter pris på tips!Anonymous poster hash: 3abb5...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Del Skrevet 3. august 2015 Bugaboo buffalo barnevogn, dyne og dynetrekk, sauefells"voksipose", mobywrap, sleepyhead og maxicosi bilsete- dette hadde vi klart til fødsel. I ettertid når baby har blitt større har vi kjøpt babygym, noen rangler, avent babycall, bugaboo vognpose, andungen juniordyne, sprinkelseng (arvet) og madrass (ikea) og en babyzen yoyo reisetrille. Anonymous poster hash: a7238...12c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 3. august 2015 #3 Del Skrevet 3. august 2015 Dette er liste jeg har laget for fremtidig innkjøp. Mange har flere ting på liste, men jeg begrenser meg til det aller nødvendigste. Bekledning: Bodyer Strømpebukser Pysjamas Sparkebukse Sokker Div ull klær Jakke Votter Luer Gulpesmekker Stell og bading Stellematte Badekar Badesete Div salver Gulpeklut Bleier Soverommet: Sprinkelseng Madrass Sengetøy Sengekant Helseteppe Tisselaken Dyne 80x100 Lammeskinn Ute: Vogn Regntrekk Vognpose Vogndyne Stelleveske Uro I bilen: Bilstol Amming og spising: Amme BH Ammeinnlegg Brystpumpe Tåteflaske Smokk D-vitamindråper Greit å ha: Vippestol Gymmatte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. august 2015 #4 Del Skrevet 3. august 2015 Vi kjøpte nok mye tull, men jeg skriver det ned Leandervugge Sprinkelseng Maxi cosi cabriofix med easyfix base Vogn Stellematte Håndklær Kluter Bodyer Bukser med fot Pysjer med fot To pledd Sengetøy To dyner 60X80 En dyne str 80x120 Laken Koser Lammeskinn Flasker Mme Gulpekluter Stelleprodukter som olje, bephamten, inotyol, sink og brulidine Myggnetting Regntrekk Stelleveske Stokke tripp trapp med newborn sete Vippestol Sengekant Sengehimmel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Del Skrevet 3. august 2015 Nå venter jeg nr 3, men kan begynne med det vi kjøpte til nr 1(for 6 år siden), da vi har mye av dette fortsatt og skal bruke det om igjen. Vogn(er): Simo Duo og Quinny Zapp(hovedsaklig til bruk med bilstol) og etterhvert en Titanium Breeze(reisetrille). Tilbehør: regntrekk og myggnetting, parasoll(tilsommeren) Bilstol: Maxi Cosi Cabriofix med EasyFix base Seng: en fra Babydan(Emilie, men den er ikke i produksjon lenger) Stellekommode: Brevi, med utrekkbart stativ til badebalje. Vippestol: Babytravel(Barnas Hus)(ikke fornøyd med den) Ammepute(vet ikke merke, men den ble lite brukt) Brystpumpe: Dr Brown Babycall: SuperNova Uro: Tomy Ole Brumm Babygym: Tiny Love Kick 'n Play Bæresele: Babybjørn(lite brukt, da den ikke var god for ryggen min.) Bæresjal, Babylonia Ringslynge. brukt to ganger, da jeg ikke fikk til å bruke den skikkelig. Høystol: Trekløver og etterhvert en Antilop fra Ikea Dyner: 1 80x100 og 2 to 65x80 Sengesett og laken: 3 til hver av størrelsene Lammeskinn, korthåret, liten(vogn)størrelse. Sengehimmel og stativ Madrass(til seng): Svane Baby Vognpose: Min egen gamle lammeskinnspose Påfyll til nr 2: Bedside Crib m/Babysleep madrass(Barnas Hus) Babybjørn Vippestol Vugge(lånte en "hjemmelaget" kurv til nr 1) Ny sengehimmel, sengekant og et par sengesett(i jentefarge) Søskenvogn Bilstolpose Regntrekk til bilstol Påfyll til nr 3 Vogn, ikke kjøpt enda, men antar det blir en Brio Smile(trenger en som ikke tar så stor plass i bilen som Simo. Simoen skal brukes hjemme) Babynest(skal sy selv) Bilstolpose(skal sy selv, i nøytral farge(vet ikke kjønn)) Bæresele: Ikke kjøpt, men blir antageligvis Ergobaby 360 Ny babycall(antageligvis Super Nova denne gangen også) Ny sittedel til Quinny Zapp(så den blir Zapp Xtra) Vurderer New born seat til Tripp Trapp. Og ellers(uten å ta med antall) badehåndklær(sånne med hette), tynne vaskekluter, div tepper, gulpekluter i gas og flanell, div stelleprodukter(Bephanten, Babyolje, termometer, nesesuger, neglesaks). Og så klær da. Anonymous poster hash: d2faa...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå