Gå til innhold

Hvilken Home and Away karakter er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

http://www.playbuzz.com/baileemadeline10/what-home-and-away-character-are-you-most-like

Jeg fikk Alf

Ahhh you are most like the fantastic Alf Stewart. You can be firm and harsh when necessary but are such a down to earth person in general. You care very much about your family and friends. When someone does wrong by you they better bloody watch out.

Må si jeg hadde ikke forventa å være så lik en som er nesten 50 år eldre enn meg :fnise: Så hvilken Home and Away karakter er dere? :)

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk Brax:

You are most like the leader of the River Boys, Darryl Braxton. You put your family first but can crack it easily at them. If anyone tries to hurt you or the ones you love, they are gone. You don't deal with loss or pain very well at all.

Ikke så verst, liker Brax godt jeg. Stemmer kanskje litt, bortsett fra at jeg ikke er mann..

Endret av Rosewood
Gjest pærecider
Skrevet

Haha, fikk Irene.

You are like the generous Irene. You are strict in many ways but it is all with love and care. You are a very generous person who will help others when ever they need it. You definitely know right from wrong and let people know when they have done bad by you

Tror det stemmer ganske bra

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg føler jeg burde være litt beæret av at jeg ble Alf siden han er en veteran i serien. Men samtidig så viser det at jeg er en 23 åring i en 71/72 årings kropp :fnise:

"What the flaming hell"

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd testen, men jeg er mer som April Scott, fordi jeg er en selvstendig og uavhengig kvinne. :)

Anonymous poster hash: 21c71...566
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg prøvde først å finne en slik test for Hotel Cæsar men jeg fant ingen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ricky Sharpe.

You most like the Gorgeous Ricky. You are very optimistic and are sensible above most. You care a lot about others and are always willing to help anyone in need, you come last in your own eyes.

Anonymous poster hash: 476f1...8d6
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fikk Brax :fnise:

Skrevet

Fikk Brax :)

Skrevet

Fikk Alf gitt. Kul fyr det. Og kan ikke si jeg har så store oversikten over alle de nye. Blir bare en episode i ny og ne hvis jeg plutselig skulle finne det for godt.

Skrevet

Fikk ricky sharp, kan nok stemme litt av og til 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...