AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #21 Del Skrevet 3. august 2015 Det skurrer noe i historien din. Han sto på kne i tauet. Blålilla. Du vet hvilke farve de får?Det gikk 20 min til hjelp kom...så går det to min så sier DE det er liv. Samtidig sier du at han pustet selv så snart du beg med HLR. Nå skurrer det mye her. Du vet de ikke konkluderer med noe ang korttidsminnet etter så kort tid? De tror...skriver du. Vet du hva....hvem som helst kunne fortalt deg om svikt i kortidsminnet om du er innlagt på psyk eller annen plass etter traume. Og jeg påstår her skurrer det ennå mere Anonymous poster hash: ab3d6...b7e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #22 Del Skrevet 3. august 2015 Ser du skriver at de tror at korttidsminnet er borte pga oksygenmangel. De tror...de tror. Er ikke korttidsminnet som blir skadet først av oksygenbehandlingen. En lege står ikke å tror hele tiden til fam. Vi vet ikke mere før vi har fått Tatt flere prøver og tester sier de da.Anonymous poster hash: ab3d6...b7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 3. august 2015 #23 Del Skrevet 3. august 2015 Huff så grusomt Håper det går bra med deg nå. Jeg har også prøvd å ta livet mitt for verden er så tung og urettferdig. Fikk fort hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 3. august 2015 #24 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Samboeren min valgte og henge seg med alt for mye alkahol i blodet. Han ville snakke med meg om natten og var så desperat. Men jeg var trøtt og ville ikke. Fikk en ekkel følelse etter en stund å går å leter etter han. Fant han etter kort tid hengende i et tau. Jeg fikk han raskt ned og startet førstehjelp på han med hjelp fra 113. Holdt på i 20 minutter før helikopter og ambulanse kom. Fikk beskjed etter 2 min at han var i livet og at jeg hadde berget han. Han er nå etter 4 døgn nesten 100% bra, men har ikke kortidsminne på plass og husker ikke selve hendelsen. Han nekter og tro det når legene forteller han hva har gjort. Han ble tvangsinnlagt I går på psykiatrisk og skal være dær med profesjonell hjelp. Jeg er så glad for at han er i livet, men jeg sørger over det valget han tok, jeg kan ikke forstå at det kunne skje så fort og at han ikke tenkte mer på meg og barna.vi hadde det så bra og han sa dagen før han var så lykkelig. Han hadde et alkaholproblem så han drakk nesten aldri, men den kvelden var barna borte og han ville "kose" seg med vin. Ble alt for mye og han mistet hodet fullstendig. Men noen sier at hadde han ville hadde han hoppet og at det hær var nok et rop om hjelp. Er enda I sjokk og vet ikke helt hva jeg vil med dette. Håper vel bare noen dær ute kan gi meg litt styrke vidre på veien. Anonymous poster hash: a2600...5c6 Dere burde gå i samlivsterapi etter dette og han trenger hjelp for seg. Neste gang han er desperat og vil snakke bør du ikke avvise han. Alkohol bør han holde seg unna. Det var nok et reelt forsøk. Ikke noe å skimse av. Lykke til! Endret 3. august 2015 av himmeloghav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #25 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har selv hengt meg (kveltes) og jeg husker heller ikke så mye. Jeg husker bare små ting fra når jeg har vært innlagt. Alkoholen kan jo også ha mye å si. Kanskje han har blackout? Så jeg vil håpe at minnet hans blir normalt etterhvert når psyken kommer på plass igjen. Sender mange varme tanker Anonymous poster hash: 9f761...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #26 Del Skrevet 3. august 2015 Anonymous poster hash: 311e5...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #27 Del Skrevet 3. august 2015 Har ikke svart pga jeg har vert hos han helt til nå. Sorry om jeg har skrevet ting som er blitt oppfattet som troll. Var ikke meningen. Er over 30 år og har 3 barn. Så er ikke så veldig ung og oppmerksomhet trenger jeg ikke. Ønsket med litt styrke vidre. Jeg fant han og jeg hadde opplivning I 20 min før ambulanse og helikopter kom. Men nå blir jeg og trekke meg fra denne tråden for jeg syntes det ble litt ekkelt. Takk til dere som har vist med støtte og styrke. Var enkelte innlegg som ga meg håp 😊 Anonymous poster hash: a2600...5c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 3. august 2015 #28 Del Skrevet 3. august 2015 Er det nødvendig å beskrive så inngående hvordan det er blitt gjort? (Jeg trodde det var del av vær varsom plakaten (som forøvrig nødvendigvis ikke gjelder et forum men uansett), at åpenhet om selvmord og selvskading er bra, men beskrivelser av de faktiske hendelsene er med på å trigge og forsterke påvirkningskraften.) Til TS: kjære deg, det betyr ikke at han virkelig ville forlate dere. Men det er som du sier, kanskje noe med alkoholen og at han blei helt tullete av det. Alkohol påvirker fornuften og stengslene vi har, konsekvenstenking forsvinner. Dersom det viser seg at han er deprimert så handler det heller ikke om at han ikke er fornøyd med deg og tilværelsen sammen med barna, det er mye biologisk, og mye man selv ikke klarer å forklare. Håper han kommer seg, og at du får støtte fra noen rundt deg til å takle dette. Sender deg mange varme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 4. august 2015 #29 Del Skrevet 4. august 2015 Takk for at du delte din historie. Kjenner meg igjen i det at man ønsker å gi opp... Har selv vurdert det samme flere ganger, det eneste som har stoppet meg er at jeg er litt feig og redd for å få vondt... Dessverre tror jeg mange flere har det sånn, at de ikke føler mening med livet, og ønsker heller å nå inn i evigheten og komme til vår skapers trygge hender. Kjente det kom en tåre nå, huff, føler meg helt knust, klarer ikke slutte å gråte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 4. august 2015 #30 Del Skrevet 4. august 2015 Takk for at du delte din historie. Kjenner meg igjen i det at man ønsker å gi opp... Har selv vurdert det samme flere ganger, det eneste som har stoppet meg er at jeg er litt feig og redd for å få vondt... Dessverre tror jeg mange flere har det sånn, at de ikke føler mening med livet, og ønsker heller å nå inn i evigheten og komme til vår skapers trygge hender. Kjente det kom en tåre nå, huff, føler meg helt knust, klarer ikke slutte å gråte. Du trenger profesjonell hjelp. Kontakt legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 10. august 2015 #31 Del Skrevet 10. august 2015 Kjære Trådstarter. Tråden har vært skjult for vurdering. Den settes synlig, men stenges. Årsaken til stenging er at vi er strenge i forhold til selvmordstanker på KG. Det er vi fordi vi har liten kontroll med svarene som kommer og med kompetansen som ligger til grunn. Hver kommune skal ha tilbud om psykiatritjenester hvis man trenger noen å snakke med om vanskelige personlige ting. Mvh Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg