Gå til innhold

Naken i badstue?

Gjest makar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal alltid ha med deg håndkle i en badstue, enten det er for ett eller begge kjønn, man sitter ikke på benkene der inne uten noe under rumpa, ikke sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skal du være naken. Det finnes ingen hygieniske årsaker til å sitte på ett håndkle, snarere tvert imot. Men jeg vet at mange idag har store problemer med selvbildet, så det har over tid blitt en (u)vane å komme i badstu med håndkle. (Jeg har også opplevd dårlig bygde trebenker i badstu, som KREVER at du har håndkle, altså der spiker eller skrue ikke er tilfredstillende nedsenket i treet. Å sitte på 70-90 graders stål er ikke morsomt)

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er en felles badstu tenker jeg det er greit å sitte på håndkle/ha truse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal alltid ha med deg håndkle i en badstue, enten det er for ett eller begge kjønn, man sitter ikke på benkene der inne uten noe under rumpa, ikke sant...

I utgangspunktet skal du være naken. Det finnes ingen hygieniske årsaker til å sitte på ett håndkle, snarere tvert imot. Men jeg vet at mange idag har store problemer med selvbildet, så det har over tid blitt en (u)vane å komme i badstu med håndkle. (Jeg har også opplevd dårlig bygde trebenker i badstu, som KREVER at du har håndkle, altså der spiker eller skrue ikke er tilfredstillende nedsenket i treet. Å sitte på 70-90 graders stål er ikke morsomt)

Jeg tar alltid badstue naken. (Hvis det ikke er felles, men det er jo gjerne i badeland der man har på seg badetøy) Siden man er naken i dusjen tenker jeg det må være greit å være naken i badstuen også. Sitter alltid på et håndkle, føler meg mest bekvem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...