Gjest makar Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 Er det vanlig å være naken i ettkjønns-badstuer? Eller burde man ha på seg badetøy/håndkle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. august 2015 #2 Del Skrevet 3. august 2015 Du skal alltid ha med deg håndkle i en badstue, enten det er for ett eller begge kjønn, man sitter ikke på benkene der inne uten noe under rumpa, ikke sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. august 2015 #3 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) I utgangspunktet skal du være naken. Det finnes ingen hygieniske årsaker til å sitte på ett håndkle, snarere tvert imot. Men jeg vet at mange idag har store problemer med selvbildet, så det har over tid blitt en (u)vane å komme i badstu med håndkle. (Jeg har også opplevd dårlig bygde trebenker i badstu, som KREVER at du har håndkle, altså der spiker eller skrue ikke er tilfredstillende nedsenket i treet. Å sitte på 70-90 graders stål er ikke morsomt) Endret 3. august 2015 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 3. august 2015 #4 Del Skrevet 3. august 2015 Når det er en felles badstu tenker jeg det er greit å sitte på håndkle/ha truse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 3. august 2015 #5 Del Skrevet 3. august 2015 Fellesbadstu er ett helt annet problem, her kommer endel kulturelle faktorer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest makar Skrevet 3. august 2015 #6 Del Skrevet 3. august 2015 Du skal alltid ha med deg håndkle i en badstue, enten det er for ett eller begge kjønn, man sitter ikke på benkene der inne uten noe under rumpa, ikke sant... I utgangspunktet skal du være naken. Det finnes ingen hygieniske årsaker til å sitte på ett håndkle, snarere tvert imot. Men jeg vet at mange idag har store problemer med selvbildet, så det har over tid blitt en (u)vane å komme i badstu med håndkle. (Jeg har også opplevd dårlig bygde trebenker i badstu, som KREVER at du har håndkle, altså der spiker eller skrue ikke er tilfredstillende nedsenket i treet. Å sitte på 70-90 graders stål er ikke morsomt) Jeg tar alltid badstue naken. (Hvis det ikke er felles, men det er jo gjerne i badeland der man har på seg badetøy) Siden man er naken i dusjen tenker jeg det må være greit å være naken i badstuen også. Sitter alltid på et håndkle, føler meg mest bekvem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå