AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 (Som ikke tåler nøtter og frukt ) Tips til mettende (langvarig mett), langsomme karbohydrater som er en god, stødig frokost ogmsom holder deg gående til lunsj? Anonymous poster hash: efde6...f6f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Jeg har bare spist havregryn som frokostblanding, med biola zero eller naturell. Anonymous poster hash: 5d9bb...c21
Gjest Wei Wei Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Omelett, gjerne fylt med paprika, kjøttpålegg, sopp eller det man liker. Havregryn med cottage cheese.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Tåler du bær? Jeg hadde dilla på havregrøt med cottage cheese og blåbær i svangerskapet Anonymous poster hash: efe2f...e0b
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 For meg ble havregrynspannekaker laget med egg og melk det beste. Holdt meg mett lenge, sunt og godt. Tar 10 minutt å lage fra start til slutt. Anonymous poster hash: fcfef...e9e
Gjest Solstråla88 Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Kjøleskasgrøt! Du tar en youghurt du liker, litt melk og havregryn. Bland sammen og spis morgenen etter. Jeg bruker litt rosiner og mandler på, men alle type bær er også veldig godt😊
Missfebruary Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 (endret) Jeg spiser vanligvis en skål med Gresk yoghurt og cottage cheese(kan droppes) med musli, Havregryn og litt honning. Endret 3. august 2015 av Missfebruary
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå