Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

regner med at det er endel her som har New Balance-sko, så rådfører meg med dere. Jeg bestilte disse http://www.getinspired.no/merker/new-balance/new-balance-cw620-gra.htmlmen da jeg fikk dem var de bittelitt for trange. Jeg prøvde størrelsen min i en butikk før jeg kjøpte dem, og de passet, men det er kanskje fordi de var blitt prøvd av mange. Utvider de seg litt med bruk? Cm-målet som er angitt er det samme som jeg bruker i andre sko, så jeg skjønner ikke hvorfor disse føles mindre.

Det er litt styrete å bytte når man må sende inn, men jeg gjør jo selvfølgelig det hvis skoene ikke kommer til å føles bedre. Men jeg har et håp om at de kan gås inn. Setter stor pris på å høre deres erfaringer, og hva dere råder meg til 😊

• 2 uker senere...
Skrevet

Min erfaring er også at de virker litt smale i str, men ikke verre enn at jeg fint kan bruke min vanlige str allikevel. Løsne litt på listene hjelper jo på. Utvider seg vel ut litt også.

Anonymous poster hash: ed1bf...75e

Skrevet

de er små i størrelsen. Da jeg kjøpte mine ble jeg anbefalt i butikken å gå opp halvannet nummer, selv om jeg forsåvidt klarte å trø på meg min vanlige størrelse. Har ikke angret på det, selv om de føles litt lange.

Skrevet

Jeg synes de utvider seg etter bruk. Har hatt mine lenge og de er veldig gode å gå I :) har brede føtter.

Anonymous poster hash: 5ba1a...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...