AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg skal gjøre en lang historie kort. Jeg møtte han for over et år siden, og det var litt frem og tilbake gjennom sommeren 2014. Han var et rasshøl. Vi møttes bare to ganger, gang nummer to ble han stemplet som dette rasshølet av både meg og mine venninner. Men det er noe ved han.. Han er fryktelig sjarmerende, kjekk, macho. Jeg er svak. Jeg har holdt øye med han på sosiale medier i et år, og når jeg så at han endelig var singel igjen tok jeg kontakt. Jeg vet ikke hva hensikten var, men jeg følte meg så utrolig dumpa og latterliggjort sist at jeg var vel ute etter en eller annen form for bekreftelse. Etter litt frem og tilbake avtaler vi å møtes (jeg er fullstendig klar over at han fortsatt er samme drittsekken). Jeg fikser meg opp, fast bestemt på å se fantastisk ut. Han kommer aldri. Ikke tar han telefonen heller.. Jeg drar hjem. Han gjorde det igjen.. En uke senere får jeg melding. Som om ingenting har skjedd. Han får såklart kjeft, og han er semiydmyk. Vi avtaler å møtes igjen, denne gangen har jeg ingen forventning om at han skal møte opp. Egentlig gjør jeg avtalen med planer om å ikke møte opp jeg heller, men jeg er tilfeldigvis allerede ferdig fiksa og drar. Jeg drar til en venninne som bor rett ved, for å vente der, som om jeg blir mindre dumpa om han ikke møter opp. Jeg hører ingenting fra han nå heller, og drar hjem. Denne gangen får han kjeft, som ender i en semiærlig og oppriktig samtale. I går spurte han om han fikk ta meg med ut på middag på lørdag. Han maser på hva slags mat jeg liker, hvor, når, osv. Jeg har såklart ingen intensjon om å møte opp. Det er vel bare rett og rimelig? Anonymous poster hash: 98181...c57 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Skjønner ikke hvorfor du ikke bare kutter kontakten med han. Anonymous poster hash: f13e7...f93 40
SmartA Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Skjønner hvordan du tenker, men vil du virkelig senke deg ned til hans nivå? Tygg litt på den. Når dette er sagt: Jeg forstår veldig godt at det er innmari fristende, med den historien som ligger bak her. Men: Jeg tror at du for det første skal tenke grundig igjennom om dette virkelig er en mann du vil ha. Tror du at han vil være bra for deg, sånn litt på sikt? Basert på åssen han har oppført seg hittil? Punkt to: Hvis du fremdeles ikke har avskrevet den middagsinvitasjonen, så tror jeg at jeg ville ha møtt opp. Men: Det ville i så fall ha vært hans aller siste sjanse. Hvis ikke han møter opp, OG oppfører seg helt eksemplarisk, så hadde jeg sagt takk og farvel, slettet ham fra Face, og ikke svart på telefon eller sms. Det får da være måte på hvor mange sjanser man skal dele ut. 6
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Synes det er best å kutte han ut. Det er bare bortkastet tid å stadig vekk holde kontakt med han når han oppfører seg på den måten. Synes du har gitt han nok sjanser, nå burde det heller være opp til han sjølv om han ønsker å ha seriøse avtaler med deg som han holder. Sjølv om jeg personlig ville ha mistet interessen fort på en fyr som ville ha oppført seg på samme måte som han.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke du skal møte opp. Men jeg synes du skal avlyse - i siste øyeblikk - 5 minutter før. For da er du mer korrekt enn han, samtidig som han får føle hvordan det er å bli ditchet. Og så møter du han aldri mer. Om du støter på han, så er du høflig, men distansert. Da kommer du ut av dette som den verdige. Anonymous poster hash: 3f458...cff 11
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Han har garantert ikke tenkt til å møte opp. Dra på kino og kos deg med venninner, det er jo så tragisk å stå og kikke ut mellom gardinene hos venninna di for å se om han kommer. Enda mer teagisk nesten enn å faktisk stå der og bli,ditcha.. Jeg hadde gjort det samme som deg og avtalt middag i håp om at han faktisk står der og blir ditcha. Men mest sannsynlig så bare ler han av deg og er sammen med ei annen dame den kvelden. For et utskudd, de bør behandles som dritt tilbake hvert fall. Hold oss gjerne oppdatert men IKKE møt opp og IKkE stå dee ferdigpynta og gjem deg og håpe at han dukker opp, det er beyond tragisk.Anonymous poster hash: 0be67...a01 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Jeg står fortsatt på at du avlyser i siste øyeblikk. Og at du er høflig og beklagende i meldingen. Bruk som grunn at det har oppstått en krise, og at du er så lei for å avlyse. Anonymous poster hash: 3f458...cff 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 det høres ut som han har kommet seg litt under huden din og du er på vei til å bli forført ja. blir spennende å høre hva som skjer videre i neste steg av forførelsen. Anonymous poster hash: e9102...249 1
Gjest Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Og hva om han ikke møter opp denne gangen heller? Da får han aldri se at du ditchet ham. Du blir bare den lettlurte jenta han har rundt lillefingeren som lot seg lure tre ganger på rad. 11
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Jeg synes ikke du skal møte opp. Men jeg synes du skal avlyse - i siste øyeblikk - 5 minutter før. For da er du mer korrekt enn han, samtidig som han får føle hvordan det er å bli ditchet. Og så møter du han aldri mer. Om du støter på han, så er du høflig, men distansert. Da kommer du ut av dette som den verdige. Anonymous poster hash: 3f458...cff DET var et råd jeg faktisk skal ta!! -TS Anonymous poster hash: 98181...c57 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Han har garantert ikke tenkt til å møte opp. Dra på kino og kos deg med venninner, det er jo så tragisk å stå og kikke ut mellom gardinene hos venninna di for å se om han kommer. Enda mer teagisk nesten enn å faktisk stå der og bli,ditcha.. Jeg hadde gjort det samme som deg og avtalt middag i håp om at han faktisk står der og blir ditcha. Men mest sannsynlig så bare ler han av deg og er sammen med ei annen dame den kvelden. For et utskudd, de bør behandles som dritt tilbake hvert fall. Hold oss gjerne oppdatert men IKKE møt opp og IKkE stå dee ferdigpynta og gjem deg og håpe at han dukker opp, det er beyond tragisk.Anonymous poster hash: 0be67...a01 Har ingen planer om å møte opp, eller se om han møter opp. GJETT om jeg skal finne på noe annet og storkose meg (kanskje gå på en annen date:P?). Aldri i livet om han får en sjangse til. Ikke har jeg tenkt til å noen gang gi livstegn fra meg etter lørdagen heller. Anonymous poster hash: 98181...c57
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Og hva om han ikke møter opp denne gangen heller? Da får han aldri se at du ditchet ham. Du blir bare den lettlurte jenta han har rundt lillefingeren som lot seg lure tre ganger på rad. Det er baksiden her. I'll never know. Med mindre han sender melding og/eller ringer på lørdag for å finne ut av hvor jeg blir av, kommer jeg aldri til å få vite om jeg klarte å ta igjen. Anonymous poster hash: 98181...c57
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #14 Skrevet 3. august 2015 (endret) Har ingen planer om å møte opp, eller se om han møter opp. GJETT om jeg skal finne på noe annet og storkose meg (kanskje gå på en annen date:P?). Aldri i livet om han får en sjangse til. Ikke har jeg tenkt til å noen gang gi livstegn fra meg etter lørdagen heller. Anonymous poster hash: 98181...c57 You go girl! Endret 3. august 2015 av Sunflower-Delight
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #15 Skrevet 3. august 2015 Hvis noen i oslo vil melde seg frivillig til å møte opp for å se om han står der hadde det vært supert! haha! Du er også velkommen til å gå bort å prikke han på skulderen, si "hun kommer ikke, dra hjem". Anonymous poster hash: 98181...c57 6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #16 Skrevet 3. august 2015 Hvis noen i oslo vil melde seg frivillig til å møte opp for å se om han står der hadde det vært supert! haha! Du er også velkommen til å gå bort å prikke han på skulderen, si "hun kommer ikke, dra hjem". Anonymous poster hash: 98181...c57 Siden han er så kjekk og stram, så vil han antakeligvis bare sjarmere stedfortrederen til en god middag. Kjipt for TS når hun oppdager i etterkant at han er DEN kjernekaren, og de gifter seg og lever lykkelig alle sine dager. Anonymous poster hash: ae25f...3bb
dillyduzit Skrevet 3. august 2015 #17 Skrevet 3. august 2015 Siden han er så kjekk og stram, så vil han antakeligvis bare sjarmere stedfortrederen til en god middag. Kjipt for TS når hun oppdager i etterkant at han er DEN kjernekaren, og de gifter seg og lever lykkelig alle sine dager. Anonymous poster hash: ae25f...3bb Nå har han hatt to muligheter til å møte opp, han klarte ikke dette. Regner dermed at han ikke er en kjernekar. 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #18 Skrevet 3. august 2015 Du vet at man ikke har draget når slike "drittsekker" er det som skal til for å virke spennende nok i det kvinnelige sinnet. Anonymous poster hash: d0be2...64e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #19 Skrevet 3. august 2015 Hvorfor gidder du i det hele tatt å avtale å møte en du vet er drittsekk ? Og til og med gang på gang. Get some dignity. Anonymous poster hash: 124e0...f8a 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #20 Skrevet 3. august 2015 Du vet at man ikke har draget når slike "drittsekker" er det som skal til for å virke spennende nok i det kvinnelige sinnet. Anonymous poster hash: d0be2...64e Han var alt annet enn drittsekk når jeg ble kjent med han. Sjarmerende, varm, haug med komplimenter og vi hadde alt til felles(og OMG han er pen å se på!) TS Anonymous poster hash: 98181...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå