AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Takk for svar! Anonymous poster hash: 2745a...456
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Naturlig er best. Sminke er ikke pent, det gjemmer bort de ekte annsiktstrekkene. Mascara er værst det ser ut som edderkoppben på øya. Men om hu har veldig uren hud så er det ok med litt pudder Anonymous poster hash: 58b09...204 7
Okapi Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Jeg tror menn foretrekker kvinner som er pene. Hvordan de blir pene spiller ikke så stor rolle. Noen "trenger" sminke mer enn andre. 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Min erfaring er at ting ofte henger sammen. Bruker man ikke tid på utseende så er det ofte gjennomført. Håret er enten hestehale eller rette ned, klærne fremhever ikke figuren og undertøy skal være til støtte og behagelig. Totalpakka blir ofte usexy og kjedelig. Og selv om det sikkert er overfaldisk som pokker så blir man mindre attraktiv når man ikke prøver engang å se bra ut. Ingen sminke, flatt hår, posete klær som aldri fremhever former, flate praktiske sko som ikke gir en sexy holdning. Undertøyet er praktisk , behagelig og BH til å støtte. Konklusjonen blir desverre at man viser at man ikke helt takler det der men å gjøre seg feminin og attraktiv. Og da blir de ofte litt kjedelig og grå..... desverre. En stilig attraktiv kvinne med pumps for holdningen, klær som viser litt (ikke for mye) former vil sjelden gå uten sminke ute. De som dropper sminke , dropper ofte resten også. Endel av de som gjør dette kan faktisk ikke sminke seg eller kle seg til fest.... Sikkert pga av usikkerhet , men ofte blir det liksom en sånn påtatt "skal være naturlig" greie..... Anonymous poster hash: 90529...9b2 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Om man er naturlig pen, er man naturlig pen. Men alle blir penere med litt sminke og selv naturlig pene kvinner bruker sminke, så de som aldri bruker sminke "taper" alltid sånn sett. Standarden blir jo hevet når alle kvinner fikser litt på seg. Det er viktig at sminken er gjort riktig selvsagt. Er man sminket bra, ser man omtrent usminket ut. Anonymous poster hash: 86f06...e29 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg foretrekker jenter som bryr seg litt om hvordan de ser ut. Om det er å sminke seg, plukke ut fine klær, bruke tid på håret sitt eller trene er ikke viktig i seg selv. Men om man dropper absolutt alt, ser man vanligvis ikke særlig fresh ut. Og som andre påpeker, ting henger ofte sammen. Men jåledukker som går "all inn" på alt hele tiden er turn-off det også. Det er helt greit å tilbringe en søndag i senga/sofaen kun i pyjamas/dyne uten å måtte freshe seg opp først. Anonymous poster hash: 77603...930 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Det er helt greit å tilbringe en søndag i senga/sofaen kun i pyjamas/dyne uten å måtte freshe seg opp først. Anonymous poster hash: 77603...930 Absolutt. Og det er noe intimt ved å se en jente uten sminke. Men det er jo også fordi det er i kontrast med ellers. Det er hyggelig å se en jente i jeans når hun ellers er kledd opp. Anonymous poster hash: 86f06...e29 2
guttemann Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Min erfaring er at jenter/damer som aldri sminker seg overhodet, gjerne har en del sære og merkelige ideer, og at flere av dem er opptatt av å være sære og merkelige, som en del av imaget sitt. Utover det tenker jeg ikke så mye over at de ikke bruker sminke, men mindre det er et eller annet jeg legger merke til som jeg synes det er rart at de ikke har dekket til, fordi det er det "alle andre" ville gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Jeg sminker meg ikke, fordi jeg ikke føler det er naturlig for meg å gjøre det. Det har aldri falt meg inn å gjøre det. Mulig jeg er sær og merkelig i tillegg, men jeg lar ikke være å sminke meg bare fordi jeg vil være sær eller pga et image . . . Jeg tror den beste måten å forklare det på, er at det nok føles like unaturlig for meg som det føles for de fleste menn. Det er ikke noe mer ved det, det bare er sånn, og det trives jeg godt med.Anonymous poster hash: bd358...f54 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Takk for svar! Anonymous poster hash: 2745a...456 Uten sminke er helt supert! Sminke er noe fordømt kliss uansett. Dessuten kan man aldri vite hvordan sminke faktisk har blitt produsert. (dyreforsøk og så videre) Anonymous poster hash: 59287...a9b 8
Kassiopeia Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Er jo veldig mange menn som ikke ser forskjell på et usminket fjes og et naturlig sminket fjes. Når jeg hører om mannfolk som sier at de liker naturlige jenter og at sminke er turn off, tenker jeg at det de legger i sminke er mer av typen "festsminke". Er dessverre ikke alle som er velsignet med fin og jevn hud, eller en normal hudtone under øynene. Så har man de kvinnene som har veldig lyse trekk, hvor øyenbrynene er så lyse at de "forsvinner", og de som har veldig lyse eller korte øyenvipper. Da er det fint at man har sminke. 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 tåler rett og slett ikke jenter uten sminke. syns til og med dama er litt stygg når hun vasker det av og legger seg uten. trenger du virkelig spørre om det? Anonymous poster hash: 5d60b...6c2 2
bubblefun Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 tåler rett og slett ikke jenter uten sminke. syns til og med dama er litt stygg når hun vasker det av og legger seg uten. trenger du virkelig spørre om det? Anonymous poster hash: 5d60b...6c2 Wow, håper virkelig du er et troll. 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Min erfaring er at ting ofte henger sammen. Bruker man ikke tid på utseende så er det ofte gjennomført. Håret er enten hestehale eller rette ned, klærne fremhever ikke figuren og undertøy skal være til støtte og behagelig. Totalpakka blir ofte usexy og kjedelig. Og selv om det sikkert er overfaldisk som pokker så blir man mindre attraktiv når man ikke prøver engang å se bra ut. Ingen sminke, flatt hår, posete klær som aldri fremhever former, flate praktiske sko som ikke gir en sexy holdning. Undertøyet er praktisk , behagelig og BH til å støtte. Konklusjonen blir desverre at man viser at man ikke helt takler det der men å gjøre seg feminin og attraktiv. Og da blir de ofte litt kjedelig og grå..... desverre. En stilig attraktiv kvinne med pumps for holdningen, klær som viser litt (ikke for mye) former vil sjelden gå uten sminke ute. De som dropper sminke , dropper ofte resten også. Endel av de som gjør dette kan faktisk ikke sminke seg eller kle seg til fest.... Sikkert pga av usikkerhet , men ofte blir det liksom en sånn påtatt "skal være naturlig" greie..... Anonymous poster hash: 90529...9b2 Mener du virkelig at det å kle seg behagelig og velge å ikke tilføre huden helseskadelige kjemikalier er usexy? Du vet at trange bukser verker fra knærne og opp, og at bukser som sitter stramt i livet er med på å bøye hoftene feil vei (lukke hoftestillingen i stedet for å åpne dem, som er den naturlige veksten for hoftene for å forberede til graviditet)? Du vet at å bruke BH skaper for veldig mange alvorlige rygg og nakkeproblemer, og for flertallet hodepine? Jeg mener ikke at man skal kle seg som en dass, men skulle gjerne likt menn gå rundt i like stramme klær og med like mange jernspiler rundt på kroppen for å forme den sånn at den så sexy ut for kvinnene, og utsette seg for like mange helseskader kun for å se bra ut for det motsatte kjønn og dedikere så mye tid, energi og smerte til å vandre rundt en helt vanlig dag bare fordi det er det som forventes av det motsatte kjønn. Menn har virkelig ikke peiling om omfanget av hva kvinner egentlig gjør og går igjennom. Lide for skjønnheten er et MILDT ordtak, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 58b09...204 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Heller ikke glem all den uønskede seksuelle oppmerksomheten og grove krenkelsene man får av å gå i "tighte klær". Dere er noen jævla egoistiske dyr, dere menn. Anonymous poster hash: 58b09...204 3
Charmander Skrevet 4. august 2015 #16 Skrevet 4. august 2015 Jeg liker jenter som er feminine og liker å se bra ut, om det blir med hjelp av litt sminke er bra det.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 Mener du virkelig at det å kle seg behagelig og velge å ikke tilføre huden helseskadelige kjemikalier er usexy? Du vet at trange bukser verker fra knærne og opp, og at bukser som sitter stramt i livet er med på å bøye hoftene feil vei (lukke hoftestillingen i stedet for å åpne dem, som er den naturlige veksten for hoftene for å forberede til graviditet)? Du vet at å bruke BH skaper for veldig mange alvorlige rygg og nakkeproblemer, og for flertallet hodepine? Jeg mener ikke at man skal kle seg som en dass, men skulle gjerne likt menn gå rundt i like stramme klær og med like mange jernspiler rundt på kroppen for å forme den sånn at den så sexy ut for kvinnene, og utsette seg for like mange helseskader kun for å se bra ut for det motsatte kjønn og dedikere så mye tid, energi og smerte til å vandre rundt en helt vanlig dag bare fordi det er det som forventes av det motsatte kjønn. Menn har virkelig ikke peiling om omfanget av hva kvinner egentlig gjør og går igjennom. Lide for skjønnheten er et MILDT ordtak, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 58b09...204 Du får gjøre akkurat som du vil. Men hadde jeg kunne dratt damer bare ved å putte på litt sminke og ubehagelige klær i stedet for å måtte sjekke opp jenter selv og trene opp sosiale ferdigheter. Når man ikke er en kjekk, utadvendt, flørtende eller morsom person så er det et sant helvete. Anonymous poster hash: 589aa...abf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #18 Skrevet 4. august 2015 Mener du virkelig at det å kle seg behagelig og velge å ikke tilføre huden helseskadelige kjemikalier er usexy? Du vet at trange bukser verker fra knærne og opp, og at bukser som sitter stramt i livet er med på å bøye hoftene feil vei (lukke hoftestillingen i stedet for å åpne dem, som er den naturlige veksten for hoftene for å forberede til graviditet)? Du vet at å bruke BH skaper for veldig mange alvorlige rygg og nakkeproblemer, og for flertallet hodepine? Jeg mener ikke at man skal kle seg som en dass, men skulle gjerne likt menn gå rundt i like stramme klær og med like mange jernspiler rundt på kroppen for å forme den sånn at den så sexy ut for kvinnene, og utsette seg for like mange helseskader kun for å se bra ut for det motsatte kjønn og dedikere så mye tid, energi og smerte til å vandre rundt en helt vanlig dag bare fordi det er det som forventes av det motsatte kjønn. Menn har virkelig ikke peiling om omfanget av hva kvinner egentlig gjør og går igjennom. Lide for skjønnheten er et MILDT ordtak, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 58b09...204 Det er forskjell på å barbere seg å kutte av seg hode. Vi snakker ikke om innsnøring av føtter eller skalleforming. Hva som regnes som feminint kan være mye. Det trenger ikke å være "spray på" bukser 10 cm høye heler. Bare småting jakker med innsving fremfor posete allværsjakke, hansker fremfor polvotter, truser med blondekant. Klare å matche skjerf og lue. Veske og lommebok. Det bør ihvertfall virke som man prøver, og man viser samtidig at man har en viss finesse og stilsans. Og det er ikke noe problem. Caps mot sola, sloggi undertøy, joggesko med borrelås fordi det er behagelig. Og dropp sminke og deo pga av kjemikalier og dyreforsøk. Gjerne det, men da kan man ikke samtidig forvente at menn skal syntes dere er noe ekstra. Og det er jo greit å slippe oppmerksomhet fra disse fæle mannfolka... Litt OT men mitt inntrykk er ihvertfall at kvinner flest ikke pynter seg for menn, de vil helst se bra ut målt mot andre kvinner. Og et er jo helst andre kvinner som legger merke til den nye veska eller øredobbende. Dere måler hverandre mer en menn "krever eller forlanger". Menn legger alikevel merke til kvinner som gjør en ekstra innsats og viser at de kan sette sammen et antrekk på en stilfull måte. Anonymous poster hash: 90529...9b2 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #19 Skrevet 4. august 2015 Min erfaring er at ting ofte henger sammen. Bruker man ikke tid på utseende så er det ofte gjennomført. Håret er enten hestehale eller rette ned, klærne fremhever ikke figuren og undertøy skal være til støtte og behagelig. Totalpakka blir ofte usexy og kjedelig. Og selv om det sikkert er overfaldisk som pokker så blir man mindre attraktiv når man ikke prøver engang å se bra ut. Ingen sminke, flatt hår, posete klær som aldri fremhever former, flate praktiske sko som ikke gir en sexy holdning. Undertøyet er praktisk , behagelig og BH til å støtte. Konklusjonen blir desverre at man viser at man ikke helt takler det der men å gjøre seg feminin og attraktiv. Og da blir de ofte litt kjedelig og grå..... desverre. En stilig attraktiv kvinne med pumps for holdningen, klær som viser litt (ikke for mye) former vil sjelden gå uten sminke ute. De som dropper sminke , dropper ofte resten også. Endel av de som gjør dette kan faktisk ikke sminke seg eller kle seg til fest.... Sikkert pga av usikkerhet , men ofte blir det liksom en sånn påtatt "skal være naturlig" greie.....Anonymous poster hash: 90529...9b2 Er det påtatt å være naturlig nå? Haha ja nå har jeg hørt det og! Selv gir jeg beng I sminke,alt jeg gjør med håret er å vaske det, jeg er sunn og ren ,kler meg veldig nøytralt men allikevel -som en stor overraskelse til oppmerksomhetsjunkies (ja -når det skriker og alt er sminke og fake),så oppsøker menn meg daglig. Sett mang en sur dame med puppene ute som ikke blir glade for det. Grunnen er at de selv har brukt en time på badet og ikke liker å ikke få valuta for all tiden og pengene! Alltid har menn elsket at jeg ser og ER naturlig og at de aldri blir lurt av sminke osv. Anonymous poster hash: afe04...dd7 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #20 Skrevet 4. august 2015 Jeg synes det er veldig pent med stilen mange franske damer har, med bra holdning, elegante klær, friskt hår og lite eller ingen sminke. Nedtonet er vakkert, i motsetning til f.eks. (Nå er jeg dame da, så dette teller vel egentlig ikke) Anonymous poster hash: ba36b...b2b
Anbefalte innlegg