Gå til innhold

Sex for 1,5 år siden. Nå date.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex (ikke som en ONS. Vi var sammen en hel helg) for 1,5 år siden. Det var ikke ment som noe annet enn kun litt moro fra begge sider, og vi hadde en utrolig fin helg sammen. 

Vi har holdt kontakten som venner nå i 1,5 år og pratet sammen en del på facebook og sendt hverdagslige snaps. I det siste har vi pratet veldig mye, og han inviterte meg i dag på besøk en helg. Jeg sa at ting har forandret seg for meg på 1,5 år og at jeg nå ser etter en fremtidig ektemann. Jeg har heller ikke mange år på å få barn selv om jeg er en ung kvinne pga kvinnesykdom, og bør få det innen 4 år. Dette har jeg da også fortalt. Han svarte meg at han heller ikke er ute etter det samme som han var for 1,5 år siden. At han i grunn leter etter det samme som meg. 

Jeg er jo kanskje litt usikker? Altså, vi hadde det utrolig fint sammen den helga, men jeg vet ikke helt. Selvsagt bør jeg jo gi det en sjanse, men ser ikke helt for meg at han skal være en fremtidig ektemann og barnefar. Men hvis jeg sier nei så kan det jo hende jeg lar noe stort gå forbi. 

Synes dere jeg skal gi det en sjanse?

Anonymous poster hash: 788f9...974
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noe å tape på å dra? En helg? :)

Anonymous poster hash: 26640...606

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvis du ikke ser for deg å kunne være sammen med han er det ikke noe vits i å dra. Det gir jo han falske forhåpninger (iom at dere begge har delt at dere er ute etter noe seriøst nå) og blir å kaste bort din egen tid. Men om du KAN se for deg at denne fyren kan du faktisk være med resten av livet, om ting skulle klaffe såklart, så gi det en sjans :)

Anonymous poster hash: 4db8e...92a
Gjest supernova_87
Skrevet

Du har ingenting å tape på å dra. Det er snakk om én helg. Kanskje finner dere ut at dere har forandret dere og ikke lenger har kjemi, og det funker ikke, eller dere finner ut at dere ser nytt på hverandre, og at dette kanskje nettopp er drømmemannen/drømmedama. Hvis du ikke sjekker det ut, kanskje du blir å lure på hva som kunne vært? 

Skrevet

Jeg synes at du bør da og det er ikke akkurat forventet at dere skal ligge sammen eller at dere blir kjærester. Det er bedre å finne ut nå om det er noe kjemi med dere nå enn å angre på at du ikke dro.

Dere kan jo eksempelvis legge løse planer om hva dere skal finne på den helga slik at begge vet hva som skjer på forhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvis du ikke ser for deg å kunne være sammen med han er det ikke noe vits i å dra. Det gir jo han falske forhåpninger (iom at dere begge har delt at dere er ute etter noe seriøst nå) og blir å kaste bort din egen tid. Men om du KAN se for deg at denne fyren kan du faktisk være med resten av livet, om ting skulle klaffe såklart, så gi det en sjans :)

Anonymous poster hash: 4db8e...92a

Det er jo akkurat her jeg er veldig usikker. Men det har nok med at jeg på dette punktet ikke har noen følelser for han. Men jeg kan jo kanskje ta meg en helg til han og så kan vi finne på noe gøy sammen

Anonymous poster hash: 788f9...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...