Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2004 #1 Skrevet 11. september 2004 Som noen har fått med seg har mister type begynt på HIA og har lite tid. Nå i dag fikk jeg høre at det ble enda mindre tid, han måtte gjennom 33 sider PUGGET daglig, og fikk veeeeeldig lite tid til overs. Jeg fikk grineanfall men han sa han ville ikke gjøre det slutt. Jeg foreslo at vi kunne gjøre som før da det var eksamen, at jeg kunne komme og besøke han i 1 time eller noe for å få hatt den "nærheten" vi begge setter pris på iblant, så vi iallfall fikk litt tid... Men da sa han at det ville han ikke for han ville faktisk tilbringe mer tid enn bare sex med meg. Jeg vet ikke hvorfor, men dette var så utrolig pent sagt og nå er jeg så sentimental og griner for han er så søt... å også lukter det han av hånda mi nå, røyk og parfymen sin, selv om jeg ser han i morra savner jeg han allerede Sukkameg! Måtte bare si dette
Brunhilde Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Det ordner seg nok, skal du se. :trøste:
Gjest Poirot Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Det bør gå bra. Studenter har faktisk fritid de også.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Dersom han velger å velge studier på hverdagene, er det vel greit dersom han tar seg fri i helgene til deg? Dere kan jo møtes på kafè en dag f.eks? Det må vel ikke være sex i bildet hver gang dere møtes? Det løser seg nok, alt er en overgang :-)
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Hvor mange ganger skal du gnåle om kjæresten din som har begynt å studere, Spidey? Håper du gnåler mindre til ham enn til oss, for dette er detveldig lett å bli sliten av! La gutten leve sitt studentlivet sitt. Om noen år begynner du selv, og da forstår du hvor viktig det er for ham å få lov å utfolde seg i den nye livssituasjonen hans.
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 Med fare for reprimande her; DRIT i ovenstående gjest,Spidey. KG er et sted man faktisk kan få lettet sitt hjerte også. Synes det var nydelig sagt av typen din, det høres ut som dere to har noe veldig bra sammen. Synd dere får lite tid sammen nå, men trøst deg med at det er i perioder, dere vil også få perioder hvor dere kan være sammen nesten døgnet rundt. Lykke til,og husk at du gjerne må stikke innom meg for å klage litt også, så du slipper kommentarer. :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #9 Skrevet 16. september 2004 Hvor mange ganger skal du gnåle om kjæresten din som har begynt å studere, Spidey? Håper du gnåler mindre til ham enn til oss, for dette er detveldig lett å bli sliten av! La gutten leve sitt studentlivet sitt. Om noen år begynner du selv, og da forstår du hvor viktig det er for ham å få lov å utfolde seg i den nye livssituasjonen hans. Put a sock in it :evil:
Mossa Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 Hvor mange ganger skal du gnåle om kjæresten din som har begynt å studere, Spidey? Håper du gnåler mindre til ham enn til oss, for dette er detveldig lett å bli sliten av!... Jøssesda!! Dårlig dag i dag? Så flott sagt av kjæresten din da Spidey!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #11 Skrevet 16. september 2004 Jøssesda!! Dårlig dag i dag? Så flott sagt av kjæresten din da Spidey!! Dette temaet med kjæresten som har begynt å studere har Spidey dratt opp gang på gang på gang. Sist jeg sjekket het dette kvinneguiden og ikke ungpikeguiden.
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #12 Skrevet 16. september 2004 Dette temaet med kjæresten som har begynt å studere har Spidey dratt opp gang på gang på gang. Sist jeg sjekket het dette kvinneguiden og ikke ungpikeguiden. Altså,ærlig talt....eeehh,kremt,nei...*Sensurer meg selv og tusler ut igjen mens jeg mumler i skjegget*
Mossa Skrevet 16. september 2004 #13 Skrevet 16. september 2004 Dette temaet med kjæresten som har begynt å studere har Spidey dratt opp gang på gang på gang. Sist jeg sjekket het dette kvinneguiden og ikke ungpikeguiden. Sist jeg sjekket het dette forumet: Samliv og relasjoner Samlivsproblemer, eller gode erfaringer? Del gleder og sorger.
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #14 Skrevet 16. september 2004 Dette temaet med kjæresten som har begynt å studere har Spidey dratt opp gang på gang på gang. Sist jeg sjekket het dette kvinneguiden og ikke ungpikeguiden. Jøss, hørte du ikke første gang Put a sock in it
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #15 Skrevet 16. september 2004 Jøss, hørte du ikke første gang Hørte deg høyt og tydelig. Men jeg ønsker altså at Spidey skal put a sock in it. Vi har alle våre meninger
Gjest Lompa Skrevet 16. september 2004 #16 Skrevet 16. september 2004 Hørte deg høyt og tydelig. Men jeg ønsker altså at Spidey skal put a sock in it. Vi har alle våre meninger Har forslag til en enkel løsning på problemet ditt: IKKE LES SPIDEYS INNLEGG!!!! Og lev med det faktum at noen faktisk har mennesker i livet sitt som de ønsker å treffe, gjerne ofte,og at man har behov for å lufte tanker og følelser.Og nå tar jeg atter meg selv i nakken og lemper meg ut før jeg sier noe stygt og slemt her.....
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2004 #17 Skrevet 18. september 2004 Oi jeg hadde ikke sett noen hadde svart her Alt går så fint nå, og i morgen skal vi ha kvaltitetstid sammen hehe Til gjesten vil jeg bare si at "Uff stakkars deg" Hvorvidt det er synd på deg fordi du enten blir tvunget til å lese innleggene mine, eller fordi du ikke forstod at dette var et happyhappy innlegg, kan jeg ikke bestemme meg for. Akk, livets mange valg man må ta. Men takker for hyggelige tilbakemeldinger fra dere andre
Gjest anotherguest Skrevet 20. september 2004 #19 Skrevet 20. september 2004 Jeg syns faktisk det er litt pussig at denne Spidey gang på gang eksponerer seg som en fjortis. Trodde ungjenter på død og liv ikke ville bli oppfattet som fjortis, jeg.
Laban Skrevet 20. september 2004 #20 Skrevet 20. september 2004 Jeg syns faktisk det er litt pussig at denne Spidey gang på gang eksponerer seg som en fjortis. Trodde ungjenter på død og liv ikke ville bli oppfattet som fjortis' date= jeg. Må si meg enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå