AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 datet en veldig hyggelig og kjekk mann for ca 1 måned siden. Daten gikk bra synes jeg, følte vi hadde kjemi, praten gikk lett, han virket litt nervøs også. Vi har felles interesser. Han var gentle og fulgte meg til bussholdeplassen. Vi har ikke vært intime på noe vis. Jeg takket for daten og sa at jeg håper vi kan sees igjen, han bekreftet det samme tilbake. Jeg tok initiativ til å treffes igjen, men da var han plutselig busy med et prosjekt og sa at han kunne evt. melde meg. Har da ikke kontaktet han noe mer og tenkt at det er opp til han. Ettersom jeg ikke har hørt noe på en måned går jeg ut ifra at han ikke er interessert. Men her om dagen satte han like på profilbildet mitt på facebook. Men det trenger vel ikke å ha noe å si? :-p Anonymous poster hash: e6bd9...224
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 datet en veldig hyggelig og kjekk mann for ca 1 måned siden. Daten gikk bra synes jeg, følte vi hadde kjemi, praten gikk lett, han virket litt nervøs også. Vi har felles interesser. Han var gentle og fulgte meg til bussholdeplassen. Vi har ikke vært intime på noe vis. Jeg takket for daten og sa at jeg håper vi kan sees igjen, han bekreftet det samme tilbake. Jeg tok initiativ til å treffes igjen, men da var han plutselig busy med et prosjekt og sa at han kunne evt. melde meg. Har da ikke kontaktet han noe mer og tenkt at det er opp til han. Ettersom jeg ikke har hørt noe på en måned går jeg ut ifra at han ikke er interessert. Men her om dagen satte han like på profilbildet mitt på facebook. Men det trenger vel ikke å ha noe å si? :-pAnonymous poster hash: e6bd9...224 Prøv å send han en melding med invitasjon til å gå ut. Han er kanskje sjenert og/ eller forsiktig av seg? Anonymous poster hash: 56005...44a 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Han hadde noe han trodde var bedre enn deg, men synes det var greit å ha deg i backup. Det han hadde gikk åt skogen, og han synes det var LITT lenge siden han hadde kontakt med backupen sin (deg), til å bare skrive "hei, hei - nå er alt klart for deg her vettu). Dermed har følgende gått gjennom hjernen hans: "Hmm.. jeg bare liker bildet hennes på facebook, og lodder stemninga - så tar hun nok kontakt - for jeg VET at jenter liker å bli likt på facebook, så det får hun med seg. Men samtidig virker det anonymt og passe laid back. Nei NÅ ble jeg fornøyd med meg selv". Hilsen mann. (Værsegod forresten, ingenting å takke for) Anonymous poster hash: c49b4...30d 3
Okapi Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Kanskje han trodde du ikke var interessert? Skader ikke å ta kontakt, iallefall. 1
Gjest Lienna Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Han hadde noe han trodde var bedre enn deg, men synes det var greit å ha deg i backup. Det han hadde gikk åt skogen, og han synes det var LITT lenge siden han hadde kontakt med backupen sin (deg), til å bare skrive "hei, hei - nå er alt klart for deg her vettu). Dermed har følgende gått gjennom hjernen hans:"Hmm.. jeg bare liker bildet hennes på facebook, og lodder stemninga - så tar hun nok kontakt - for jeg VET at jenter liker å bli likt på facebook, så det får hun med seg. Men samtidig virker det anonymt og passe laid back. Nei NÅ ble jeg fornøyd med meg selv". Hilsen mann. (Værsegod forresten, ingenting å takke for)Anonymous poster hash: c49b4...30d Godt mulig det altså. Det er lett å gå seg vill på Tinder :-p Især når man får mange treff. Synes det uansett er opp til han ettersom jeg tok initiativ sist. Ellers vil jeg føle at jeg maser. Går videre jeg. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Kanskje han trodde du ikke var interessert? Skader ikke å ta kontakt, iallefall. Hvorfor skulle han tro at jeg ikke er interessert? Jeg som tok initiativ sist. Det er opp til han.Anonymous poster hash: e6bd9...224
Okapi Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Hvorfor skulle han tro at jeg ikke er interessert? Jeg som tok initiativ sist. Det er opp til han.Anonymous poster hash: e6bd9...224 Kanskje han er en raring, som meg. Har opplevd at jenter har tatt kontakt men bare ville være venner, eller har sagt at de har hatt det hyggelig, for å være, vel hyggelige. Forventer egentlig avvisning med mindre hun sier ting rett ut, og det finnes sikkert flere håpløse menn.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Kanskje han er en raring, som meg. Har opplevd at jenter har tatt kontakt men bare ville være venner, eller har sagt at de har hatt det hyggelig, for å være, vel hyggelige. Forventer egentlig avvisning med mindre hun sier ting rett ut, og det finnes sikkert flere håpløse menn. Hmmm...jeg er vandt med at menn som er interessert tar initiativ. Men typisk meg å bli nysgjerrig på tilbakeholdne menn da :-p Typisk.. Anonymous poster hash: e6bd9...224
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Hmmm...jeg er vandt med at menn som er interessert tar initiativ. Men typisk meg å bli nysgjerrig på tilbakeholdne menn da :-p Typisk.. Anonymous poster hash: e6bd9...224 Det ville jeg og tro.. Men han jeg dater sliter med det. Uansett hvor mye han vil, så klarer han det ikke.. Mulig det er samme med din fyr? Spør en gang til før du gir opp;)Anonymous poster hash: b6c20...407
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Det ville jeg og tro.. Men han jeg dater sliter med det. Uansett hvor mye han vil, så klarer han det ikke.. Mulig det er samme med din fyr? Spør en gang til før du gir opp;)Anonymous poster hash: b6c20...407 Tviler sterkt på at han her gjør det? Han har hatt damer før han, barn også. Noe erfaring har han jo. Han inviterte meg jo ut på første daten. Anonymous poster hash: e6bd9...224
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 En like skal man ikke legge noe i . Har brent meg på den før flere ganger Men om han skrev ordrett og brukte _"EVN."_ som i at han EVENTUELT kunne sende deg melding når han ikke var så busy, så er han ikke interessert i deg på den dating måten. Anonymous poster hash: 8ca1f...061
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Du skal ikke ta kontakt igjen, nei. Han får virkelig ta initiativ selv. Jeg synes det blir litt barnslig av han å plutselig like profilbildet ditt nå. Litt morsomt. Men om han derimot skulle ta et initiativ nå så kan du gi det en sjans. Anonymous poster hash: ee96c...d64
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Du skal ikke ta kontakt igjen, nei. Han får virkelig ta initiativ selv. Jeg synes det blir litt barnslig av han å plutselig like profilbildet ditt nå. Litt morsomt. Men om han derimot skulle ta et initiativ nå så kan du gi det en sjans.Anonymous poster hash: ee96c...d64 Enig, du skal ikke kontakte han noe mer nå. Jeg datet en fyr et par ganger, han var kjempeivrig, sendte meg mld hver dag og bilder osv. Så ble det stille. Heeelt stille. Jeg bestemte meg for å ta initiativ til å sees igjen, fikk til svar at han var opptatt med jobb. Uansett hvor mye jeg er for likestilling så er det bare ikke til å komme unna at i 99% av tilfellene med menn så er det slik at hvis de ikke lar høre fra seg så er de IKKE interessert. Anonymous poster hash: 358b5...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå