Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lenge slitt med at jeg får så fort fett hår. Kan dusje en dag,og dagen etter er det fett igjen. Har prøvd tørrsjampoo, men føler at håret blir så klurete av det og at det går vekk ganske fort... Er det noen som har noen tips?

Takk på forhånd:-)

Anonymous poster hash: 1cdfe...477
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vask håret ditt hver gang du dusjer. Vask håret kanskje 3 ganger i uken. For hyppig vask fører til overproduksjon i talgkjertlene, og man får fortere fett hår.
Dersom du f.eks trener mye og blir svett, kan det være lurt å velge mildere produkter.

• Liker 1
Skrevet

Vask håret sjeldnere. I "overgangsfasen" kan du f.eks. lage flette i håret med en gang og ikke gå med løst hår i det hele tatt. Min erfaring er at håret blir fortere fett hvis du tar i håret hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Ha oppsatt hår, spesielt om det er litt fett er det måter å skjule det bedre på da enn å bare ha det løst for å unngå hårvask med en dag, er du blitt svett og skal dusje når det ikke er lenge siden du vasket håret - bare skyll håret med vann, ikke ta deg mye i håret eller gre mye i røttene, bruk så lite hårprodukter somm mulig.

Anonymous poster hash: 26800...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...