AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Ble slutt mellom meg og samboeren i januar, han fikk seg ny dame ganske kjapt etterpå. Det var noen tunge månder etterpå med stor sorg for min del! Ble sykemeldt ei uke og satt på sovetabletter fordi jeg slet så mye med det. Men har de siste 2 mnd følt at jeg var forbi dette. Har hatt det kjekt å tenkt lite på han... Helt til jeg møtte på han og henne i helga. Det værste er å late som at jeg ikke bryr meg, å smile til de å si hei mens de går hånd i hånd og er lykkelig. Jeg ønsker jo at han skal ha det bra, selfølgelig.. Men det er så utrolig vondt! Er helt kvalm. Savner han så fælt nå, var lite kjekt å se han med henne. Off... Vet ikke hva jeg vil med å skrive dette her heller, trenger bare å få skrevet det ned å få det ut 😤 #au Det er vel flere som har vært i mine sko?.... Anonymous poster hash: 74da4...68c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hei " Det værste er å late som at jeg ikke bryr meg, å smile til de å si hei mens de går hånd i hånd og er lykkelig." Hva mener du? Ser du dem ofte? Anonymous poster hash: d675f...1b3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Vi bor på samme plass, men dette er liksom første ganga jeg har sett de sammen. Å se at de går å er nyforelska å leier er jo vondt. Vil helst holde meg unna butikker og div jeg vet det er mulig at jeg møter på dem ! Har så lyst å ta frem telefonen å skrive ei melding til han. Skrive at jeg savner han... Men det er vel ikke så lurt? Får vel ingenting godt ut av det uansett ..Anonymous poster hash: 74da4...68c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Nei, du må ikke sende melding. Du må vise deg sterk slik som du har vært flink til og gjort. Og som du selv påpeker vil det ikke ha noe for seg. Du kommer til å glemme ham når du har funnet deg en ny. Da er det dere som er nyforelsket og går hånd i hånd. Gjett hvem som da kommer til å føle seg litt kvalm, og kanskje til og med angre litt. Prøv å holde deg opptatt med ditt selv om jeg vet dette er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: d675f...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Uff, jeg skjønner at det gjør dritvondt. Har vært der selv. Blir fortsatt kvalm nå over ett år siden bruddet! Jeg ville likevel ikke ha sendt ham en melding. Du vil nok ikke oppnå noe med det, dessverre. Prøv heller å fokusere på noe annet, noe som gjør deg glad, se fremover! <3 Klem!Anonymous poster hash: 0e07f...7a5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Jeg ville prøvd å se om jeg kunne møte noen andre, som kan få deg interessert. Høres kansje ut som en dårlig ide, men om du føler interesse for noen andre, så kan den vonde følelsen minskes da du åpner øynene for at det er andre der ute. Nå er ikke det dermed ment at jeg synes du skal gå inn i ett forhold mens du fortsatt tenker på eksen, men jeg tenker på at det kansje kan være en ide å møte noen andre. Kansje det hjelper. Bortsett fra det, slike ting er vonde og håndtere, men det går over, eller blir bedre. Klem fra meg Anonymous poster hash: aea06...b09
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 "Godt" å høre at det er flere der ute, å at det kommer til å gå over. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vondt dette her. Skulle hatt en knapp å slått av følelsene Fysisk kvaaaalm og har bare lyst å legge med ned å grine egentlig. Finne en ny ja... Problemet er at jeg sammenligner alle med han, ingen er bra nok da skjønner dere. Jeg får bare ikke til å hooke opp med noen andre! Har fått ei skikkelig sperre... Så utrolig redd for å bli såra å... Ts.Anonymous poster hash: 74da4...68c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 "Godt" å høre at det er flere der ute, å at det kommer til å gå over. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vondt dette her. Skulle hatt en knapp å slått av følelsene Fysisk kvaaaalm og har bare lyst å legge med ned å grine egentlig. Finne en ny ja... Problemet er at jeg sammenligner alle med han, ingen er bra nok da skjønner dere. Jeg får bare ikke til å hooke opp med noen andre! Har fått ei skikkelig sperre... Så utrolig redd for å bli såra å... Ts.Anonymous poster hash: 74da4...68c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Vel det vil gå over, kanskje ikke i dag og heller ikke i morgen. Men til slutt vil du glemme hele han. Det var tungt når eksen dumpet meg for et år siden og enda tyngre var det å høre at de skulle ha barn sammen. Men det er først de siste månedene at jeg har kjent på at jeg virkelig har det bedre uten han. Møtte forøvrig min "eks svigerbror" på byen i går (de er omtrent prikk lik både i utseende og personlighet). og det var i grunn ganske hyggelig. Han sporte meg hvordan det gikk og vi lo og flirte, snakket overhode ikke om broren hans. Dog gjorde den lille sniken noe som overrasket meg veldig, han klappet meg på rumpa og lo, og dette til og med mens hans kjærest sto å så på. Dermed dro jeg får å prate med noen andre mens jeg stadig tenkte at "vel hans bror ville ha gjort nøyaktig det samme, og jeg er sjeleglad for at det ikke er jeg som er sammen med han lengre". Hadde hans bror fått nyss i dette hadde vi vel begge to vært skinnflat i asfalten tenker jeg. What dosen't kill you make you stronger TS Anonymous poster hash: 0f759...b48
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Åh, jeg har det helt prikk likt som deg, TS. Er som om jeg skulle skrevet alt selv:( Virker som det aldri skal gå over.. Har gått så lang tid nå. Skal ha som mål å hooke opp med en kjekkas i løpet av høsten. Håper det ordner seg for oss Anonymous poster hash: 391a2...ab2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Nei, du må ikke sende melding. Du må vise deg sterk slik som du har vært flink til og gjort. Og som du selv påpeker vil det ikke ha noe for seg. Du kommer til å glemme ham når du har funnet deg en ny. Da er det dere som er nyforelsket og går hånd i hånd. Gjett hvem som da kommer til å føle seg litt kvalm, og kanskje til og med angre litt.Prøv å holde deg opptatt med ditt selv om jeg vet dette er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: d675f...1b3 Hvorfor tror du han blir kvalm og kommer til å angre litt? Han er jo gått videre. Brydde ikke meg en millimeter da exen fant seg ei ny. Jeg vsr ferdig med han og i et nytt forholdAnonymous poster hash: f20ce...582
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 "Godt" å høre at det er flere der ute, å at det kommer til å gå over. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vondt dette her. Skulle hatt en knapp å slått av følelsene Fysisk kvaaaalm og har bare lyst å legge med ned å grine egentlig. Finne en ny ja... Problemet er at jeg sammenligner alle med han, ingen er bra nok da skjønner dere. Jeg får bare ikke til å hooke opp med noen andre! Har fått ei skikkelig sperre... Så utrolig redd for å bli såra å... Ts.Anonymous poster hash: 74da4...68c Hva med å prøve og ikke sammenligne? Jeg vil ikke plage deg med tips du kansje ikke ønsker da, så skal ikke presse på her Vær sterk, kjære ts. Med tiden så blir ting oftest bedre. Jeg har også kjent på den følelsen at ingen kan sammenligne, men gud så feil jeg tok. Dette er jo bare en helt vanlig del av livet, som de fleste må gå igjennom. Det positive er jo at du har all tid til deg selv. Kansje du kan prøve å sette i gang ett prosjekt? Er det noe i hjemmet ditt som kunne trengt litt oppgradering? Nytt interiør, noe? Anonymous poster hash: aea06...b09
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #13 Skrevet 3. august 2015 Du er igjennom en sorgprosses nå, selv om du ikke ser det nå, vil du en dag komme over det. Det tar litt tid bare. Pass på at du ikke blir sittende hjemme og være passiv. Ikke sjekk facebook profilen hans. Det gjør det bare vondt værre. Selv om du kanskje er umotivert, kom deg opp av sengen og vær med venner etc. Gjør noe du er glad i. Se en komedie, eller noe som får deg til å le og bli glad. Det vil bli bedre, jeg lover! Anonymous poster hash: 3a549...594
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Føler med deg, ikke kjekt. Min har ikke funnet ny dame enda da, men er på tinder. Han flørter fortsatt med meg og vil ha sex, men jeg klarer ikke. Jeg føler jo for han, blir bare vondere. Anonymous poster hash: 71de7...93b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Æsj jeg skrev melding, gjorde ikke saken noe bedre 😂 Dummemeg🙆🏼 Vil ikke forelske meg igjen..... Syns alt jeg hører om for tia er utroskap, krangling og styr i forhold. Sånn var det ikke før! Skjedd med folk? Er jo ikke vits i å bli i et forhold når du vet det er 99%sjangse for at det blir slutt lell, å da må du gjennom samme jævla helvette igjen..... Ts.Anonymous poster hash: 74da4...68c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Ja, det er forferdelig vondt å se mannen du fortsatt elsker sammen med en annen, jeg er også der. Men man har ikke noe annet valg enn å gå videre. Det er ikke noe å gjøre når han har tatt det valget han har gjort. Jeg syns det hjelper masse å bare komme seg ut og gjøre ting. Være mye sammen med venner, prøve å tenke på andre ting. Følelsene vil blekne etter hvert, selv om det kan ta tid. Anonymous poster hash: 6ed2c...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå