AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Dere som har mannen i HV, som drar på øvelse en gang i året ca og har en hel masssse utstyr som han må oppbevare hjemme... Hvordan får dere plass til det?! Vi bor i en liten leilighet, HV-utstyret (type diger bag, pakksekk, sovepose, liggunderlag, ryggsekk...) alene tar en tredjedel av garderobeskapet vårt, og da er det så komprimert i hyllene at det holder på å rive ned skyvedørene... Er så frustrerende hvor mye plass det tar! Er det sånn hos alle andre også? Anonymous poster hash: 992ec...8f2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Hvor hun oppbevarer hans HV utstyr? Kødder du nå? Min var da på helt selvstendig underlag fullstendig i stand til selv å finne oppbevaringssteder til alt utstyret, inkludert skarp ammo og sluttstykket til AG'en. Anonymous poster hash: b0f6e...eeb 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 I bod kan det lett bli stjålet. Tro meg, da får han et h..vete. Ikke oppbevar det i en kjellerbod. Vær så snill! Anonymous poster hash: 5ecbf...fde
Fraggzy Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg har en hel seksjon av skapplassen min til diverse utsyr, men så har jeg mye skapplass også, så jeg har råd til å avse 1/3 uten problem.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 I søpla Anonymous poster hash: 3da2f...b67
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Mitt utstyr ligger bare i en haug på gulvet. Er ikke plass noen andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå