Gå til innhold

Ny sofa! Hjelp meg her...


Dina

Anbefalte innlegg

Vurderer denne sofaen fra Ikea: http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...productId=16869 (sorry, kan ikke lage fikse linker som kun sier "sofaen"...! :ler: )

Tenker på å kjøpe den i limegrønt! Det er jo en noe spesiell farge, som man sikkert blir lei av om en stund., men på denne sofaen koster det ikke mange tusenlappene å skifte trekk, så den er egentlig grei! Denne sofaen har dessuten vært i Ikeas sortiment i "100 år", og kommer sannsynligvis til å være det i 100 til.. (jfr min venninne som har en lederstilling på Ikea...)... Det er med andre ord ikke så veldig sannsynlig at den pluteselig går ut av produksjon, slik at jeg ikke får kjøpt nytt trekk når jeg går lei...! :wink:

Jeg har lys parkett, eggehvite vegger og hvite gardiner i stua, så alt er veldig nøytralt. Tenkte eventuelt å kjøpe noen lyse, store gode puter til å ha løst i sofaen. Hva tror dere? Blir jeg lei av fargen etter 3 uker og bør velge noe mer nøytralt, eller kan det bli tøft???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er faktisk god å sitte i også :)

Jeg kan ikke fordra limegrønt, men jeg hadde kjøpt det hadde jeg likt fargen. Syns du skal unne deg det du vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kunne vi aldri hatt limegrønt, for hannsauen hater den fargen som pesten. Jeg synes den er knallstilig, og var jeg deg så hadde jeg gått for den!

Alternativt kan du selvfølgelig tenke mer "trygt" og langsiktig, kjøpe noe mer nøytralt og hive noen limegrønne puter oppi... :wink: Men vi lever jo bare en gang??? :wink:

Kos deg med din nye sofa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er akkurat en slik sofa som man kan kjøpe i limegrønt! Både trekket og sofaen kan kastes med god samvittighet når man er lei den.

Høres dessuten stilig ut med limegrønt i stuen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...