AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jeg synes det litt vanskelig med sminke osv. Personlig synes jeg selv at jeg ser flottest ut når jeg har sminket meg en del (ikke overkill), fikset håret og tatt på meg noe litt fint. Men det jeg har merket meg er at jeg ofte får mer oppmerksomhet fra menn dersom jeg toner det litt ned. For eksempel får jeg oftere blikk fra menn dersom jeg er ute og jogger. Kan også få en del blikk dersom jeg har på meg nokså normale klær og bare litt sminke. Føler ofte jeg får desidert minst oppmerksomhet de gangene jeg har pyntet meg mest. Så, hva kommer så dette av? Ser vi kvinner best ut når vi ikke prøver så hardt? Anonymous poster hash: cd4a6...4b1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Det finnes like mange svar som det finnes menn. Anonymous poster hash: 03e22...e4b 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Når hun sover. Anonymous poster hash: 23fad...f45
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Jeg føler meg mest vel med vanlig sminke og hverdagsklær, synes også at andre kvinner alltid er mye penere når de ikke har stæsjet seg så opp. En mellomting er alltid bra tror jeg. Anonymous poster hash: 1130f...41d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Jeg synes det litt vanskelig med sminke osv. Personlig synes jeg selv at jeg ser flottest ut når jeg har sminket meg en del (ikke overkill), fikset håret og tatt på meg noe litt fint. Men det jeg har merket meg er at jeg ofte får mer oppmerksomhet fra menn dersom jeg toner det litt ned. For eksempel får jeg oftere blikk fra menn dersom jeg er ute og jogger. Kan også få en del blikk dersom jeg har på meg nokså normale klær og bare litt sminke. Føler ofte jeg får desidert minst oppmerksomhet de gangene jeg har pyntet meg mest. Så, hva kommer så dette av? Ser vi kvinner best ut når vi ikke prøver så hardt? Anonymous poster hash: cd4a6...4b1 Ikke bry deg så mye om hvordan du ser ut ..herregud det er det "indre" som teller!! Anonymous poster hash: aa535...e72 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Ikke bry deg så mye om hvordan du ser ut ..herregud det er det "indre" som teller!! Anonymous poster hash: aa535...e72 Nettopp, det er det "indre" som teller…. Anonymous poster hash: cd4a6...4b1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Når jeg har kysset henne, sånn er det med kjæresten i allefall Anonymous poster hash: 1e9fa...cae 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Nettopp, det er det "indre" som teller…. Anonymous poster hash: cd4a6...4b1 I teorien og i dagligtalen ihvertfall ...hva som skjer etter midnatt er en annen sak Anonymous poster hash: aa535...e72 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 I alderen 18-27 år. Alt etter er bare takras og elendighet Anonymous poster hash: bc44f...7b8
Gjest Reza08 Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 En kvinne kan egentlig se bra ut i alle aldre. Vanskelig å plukke ut noen konkret aldersgruppe, da det finnes utrolig mange flotte damer.
guttemann Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 Så lenge hun ikke er orange med evig overraskede påtegnede øyenbryn, legger jeg egentlig ikke så godt merke til hvordan hun er sminket. Men såkalt naturlig sminke er nesten alltid bedre enn mye og skrikende. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #12 Skrevet 2. august 2015 Less is more. Har du selvtillit og viser det, så har det en god del å si for utseendet. Er du naturlig, smilende og glad med litt sminke på, så ser det ganske bra ut i mine øyne. Synes ikke brunkrem med pudder, mascara, masse øyenskygge og at på til fikset hår, er fint. Anonymous poster hash: e65d3...88b 1
Summers Skrevet 2. august 2015 #13 Skrevet 2. august 2015 Man får mest blikk ved å fremheve pupper og rumpe.Kan være derfor du får blikk når du jogger og ikke pga ansiktet? Når du jogger så er du vel også ofte den eneste jenta fyren kanskje kan se på der og da og du konkurrerer ikke mot en drøss sminkede og pyntede jenter som de gangene du selv har pyntet og sminket deg mest. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #14 Skrevet 2. august 2015 Jeg synes det litt vanskelig med sminke osv. Personlig synes jeg selv at jeg ser flottest ut når jeg har sminket meg en del (ikke overkill), fikset håret og tatt på meg noe litt fint. Men det jeg har merket meg er at jeg ofte får mer oppmerksomhet fra menn dersom jeg toner det litt ned. For eksempel får jeg oftere blikk fra menn dersom jeg er ute og jogger. Kan også få en del blikk dersom jeg har på meg nokså normale klær og bare litt sminke. Føler ofte jeg får desidert minst oppmerksomhet de gangene jeg har pyntet meg mest. Så, hva kommer så dette av? Ser vi kvinner best ut når vi ikke prøver så hardt?Anonymous poster hash: cd4a6...4b1 Det som gjelder for deg, trenger ikke gjelde for alle.Anonymous poster hash: 97056...028 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #15 Skrevet 2. august 2015 Less is more. Har du selvtillit og viser det, så har det en god del å si for utseendet. Er du naturlig, smilende og glad med litt sminke på, så ser det ganske bra ut i mine øyne. Synes ikke brunkrem med pudder, mascara, masse øyenskygge og at på til fikset hår, er fint. Anonymous poster hash: e65d3...88b Til info bruker nesten alle damer mascara... Anonymous poster hash: 628cf...048 8
Gjest Peanut Skrevet 2. august 2015 #16 Skrevet 2. august 2015 Man oppfører seg vel annerledes på bakgrunn av hva man har på seg. :3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #17 Skrevet 2. august 2015 Man oppfører seg vel annerledes på bakgrunn av hva man har på seg. :3 Det er veldig sant! Hvis jeg ikke føler meg så fresh en dag, eller ikke er så fornøyd med antrekket, så tar jeg mye mindre kontakt med folk. Gjemmer meg litt unna, fordi jeg vil ikke at folk skal synes jeg er stygg. Anonymous poster hash: 5107d...ad7 2
Lurium Skrevet 2. august 2015 #18 Skrevet 2. august 2015 Synes personlig kvinner i hverdagslige situasjoner er mest attraktive, mange blir ofte for tacky når de er på "byen"/fest. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #19 Skrevet 2. august 2015 Mange ser best ut når de er forelsket Anonymous poster hash: 7de79...a81
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #20 Skrevet 2. august 2015 Mange ser best ut når de er forelsket Anonymous poster hash: 7de79...a81 Tviler på at jeg gjør det, med min ulykkelige forelskelse. Har aldri følt meg verre. Anonymous poster hash: 5107d...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå