Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 Hei! Noen som vet sånn ca pris på canesten. Jeg tror for første gang i mitt liv at jeg har blitt ordenltig anngrepet av sopp... det svir lett nederst underlivet og skjeden.. Hvilken type er det vanligst bruke (og lurest) Hilsen blakk Jasmin ps: vet det har vært laget endel innlegg på dette før.. men fant ikke alle svar jeg lurte på..
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. september 2004 #2 Skrevet 10. september 2004 Søk på canesten på www.felleskatalogen.no, så får du oversikt over prisene på de forskjellige produktene/pakningene nederst på siden.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. september 2004 #4 Skrevet 11. september 2004 Nei. prisen står i stjerne .. Så ikke det før nå. Har vært vant med å bruke papirutgaven tidligere, så la ikke merke til det. Eneste prisen de har glemt å sensurere er 50 g krem, og det var vel ikke den du var interessert i. Selv har jeg i perioder hatt sopproblemer, men jeg foretrekker å bruke Pevaryl vagitorier (stikkpiller) fremfor canesten. Canesten smuldrer på en måte opp, noe jeg synes er litt udeilikat, mens Pevaryl absorberes bedre og det som evt kommer ut ser ut som vanlig utflod. Husker ikke helt prisene, men tror at en Pevaryl vagitore koster rundt 100-lappen.
jossa Skrevet 11. september 2004 #5 Skrevet 11. september 2004 Klotrimazol er vel akkurat det samme som Canesten. Bare en annen fabrikant, til en lavere pris.
Væren Skrevet 11. september 2004 #6 Skrevet 11. september 2004 Tror kombipakke (stikkpille+krem/salve) koster 138 kroner, ca. Da holder det å behandle en gang. Det er dyrt nok, da...
Gjest Lizbet Skrevet 12. september 2004 #7 Skrevet 12. september 2004 Vi bruker å anbefale 500 mg vagitorie og krem til utsiden. Dette gir en hestekur og er det mest effektive
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå