AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hva gjør man dersom man ikke takler dating? På daten føler jeg meg helt kvalm og dårlig, og når jeg kommer hjem føler jeg meg skitten(merk ikke seksuelt). Har aldri vært hodestups forelsket i noen, men har sagt ja til å gå ut med dem jeg er små interessert i. Mister likevel helt interessen etter daten. Burde jeg fortsette å date for å avvende(?) meg denne vanen, eller burde jeg innse at det er noe som kanskje ikke kan forandres og slutte å date. Vil likevel ikke ende opp alene.. Anonymous poster hash: 9b357...c4c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Hjelp! Anonymous poster hash: 9b357...c4c
Gjest Castielz Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Huff ja, dette dating-greiene som folk tydeligvis har begynt med de siste årene høres stress ut! Hadde jeg aldri orket!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Er du A-seksuell? Anonymous poster hash: 6ed92...0aa
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Forstår deg godt. Jeg skjønner ikke hvorfor folk dater, så sant det ikke er noen du har ett crush på eller veldig inntresert i. Men Ts, det hadde vel gått bra å date om det var følelser med i bilde ell, innteresse? Anonymous poster hash: 2eac8...4de 2
frk91 Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Har du en form for angst? Jeg takler heller ikke dating. For stort press på å være hyggelig, søt, sjarmerende, fin, virke smart, være flink til å holde en samtale gående osv. Får angst bare av å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Huff ja, dette dating-greiene som folk tydeligvis har begynt med de siste årene høres stress ut! Hadde jeg aldri orket! Hva er alternativet? Fyllesex? Anonymous poster hash: 4cf0a...05e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Ja det er en øvelsessak. Som med f eks sosial angst, så må du eksponere deg for de settingene du føler ubehag i. Date mer, så blir du mer komfortabel med det! Anonymous poster hash: 4f3dd...d4d 1
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 (endret) Hva med å bli kjent med personer du synes virker interessante ut først som bare venner? Da vil du ikke ha det "date presset" over deg og det er mye lettere for å føle seg mer avslappet og trygg når du prater med vedkommende. Og hvis det så kommer mer følelser inn i bildet mellom deg og en viss person så vil det ikke føles så rart ut, og da vil heller ikke dating føles så vanskelig eller ubehagelig for deg. Endret 3. august 2015 av Sunflower-Delight
amare Skrevet 3. august 2015 #10 Skrevet 3. august 2015 Det blir nok mye hyggeligere, bare du er interessert nok😉
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #11 Skrevet 3. august 2015 Takker får svar! Må vel nesten svare alle som har skrevet noe. 1. Det er stressende, men har jeg noe valg? Vil ikke ende opp alene heller. 2. Jeg vet ikke om jeg er aseksuell eller ei. Tanken har streifet meg, men jeg vil ikke låse meg inne i en boks enda. 3. Jeg har aldri hatt følelser for noen, men når jeg dater de jeg er små-interessert blir jeg fremdeles uvel. 4. Har ikke noen form for angst nei. Klarer fint å være sammen med folk i store grupper eller alene(med det motsatte kjønn også), men når den jeg er alene med bil noe mer går det bare ikke. 5. Apropos fyllesex. Jeg klarer fint å oppføre meg romantisk alene med andre når jeg har drukket en god del, men det klarer vel alle? 6. Føler at det bare blir verre og vere for hver date 7. Jeg har og har hatt mange guttevenner og noen av dem har etterhvert bedt meg ut. Jeg sa ja for å se hvordan det gikk; likevel var det nesten mer forferdelig enn dater med "ukjente". 8. Får vel bare fortsette å prøve Anonymous poster hash: 9b357...c4c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Trekker opp igjen. Anonymous poster hash: 9b357...c4c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg prøvde rett og slett og ufarliggjøre dating. Måtte virkelig "øve" meg før jeg ble trygg. Gikk f.eks ut md en fyr jeg kjente litt fra før som jeg visse var veldig hyggelig, da var det ikke så farlig. Ble ikke noe mer mellom oss, men vi er venner i dag. Etter han turte jeg å prøve nettdating. Her måtte jeg drikke et par glass vin før jeg møtte dem (og vi gikk alltid og drakk øl ute, syns det var en ok setting). Når jeg hadde gjort det noen ganger ble jeg faktisk nesten ikke nervøs når jeg skulle møte en ny person. Fant alltid noe å snakke om og det er helt greit å si at man er nervøs. Faktisk sa to av mennene jeg møtte at de hadde gruet seg litt. For meg var det aller største problemet når datingen eskalerte. Jeg grudde meg så utrolig til første hjemmedate, fordi jeg ikke ante hva forventningene var iht. sex. Prøvde å vente en stund, men til slutt "må" man jo se hvordan personen bor og prøve å bli mer intime. Han jeg endte opp med å bli sammen med var den eneste jeg virkelig turte å snakke med om hvor nervøs jeg var. Han ufarliggjorde det veldig, og da var det mye lettere for meg å slappe av. Så TS, ikke vær så redd, det går nok mye bedre hvis du klarer å slappe av. Anonymous poster hash: 7a6b1...e52
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Jeg prøvde rett og slett og ufarliggjøre dating. Måtte virkelig "øve" meg før jeg ble trygg. Gikk f.eks ut md en fyr jeg kjente litt fra før som jeg visse var veldig hyggelig, da var det ikke så farlig. Ble ikke noe mer mellom oss, men vi er venner i dag. Etter han turte jeg å prøve nettdating. Her måtte jeg drikke et par glass vin før jeg møtte dem (og vi gikk alltid og drakk øl ute, syns det var en ok setting). Når jeg hadde gjort det noen ganger ble jeg faktisk nesten ikke nervøs når jeg skulle møte en ny person. Fant alltid noe å snakke om og det er helt greit å si at man er nervøs. Faktisk sa to av mennene jeg møtte at de hadde gruet seg litt. For meg var det aller største problemet når datingen eskalerte. Jeg grudde meg så utrolig til første hjemmedate, fordi jeg ikke ante hva forventningene var iht. sex. Prøvde å vente en stund, men til slutt "må" man jo se hvordan personen bor og prøve å bli mer intime. Han jeg endte opp med å bli sammen med var den eneste jeg virkelig turte å snakke med om hvor nervøs jeg var. Han ufarliggjorde det veldig, og da var det mye lettere for meg å slappe av. Så TS, ikke vær så redd, det går nok mye bedre hvis du klarer å slappe av. Anonymous poster hash: 7a6b1...e52 Problemet er ikke det at jeg er redd, jeg blir bare fysisk dårlig av å være alene med en fyr når det er en romantisk setting rundt det hele :/ Anonymous poster hash: 9b357...c4c
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #15 Skrevet 10. oktober 2015 Istedet for å "date", hva med å heller invitere vedkommende over, og ha en sosial kveld, med pizza, litt film, kanskje noe godt i glasset, osv? Uten å ha "date" hengende over dere, da slipper du å tenke på å måtte prestere. Date er noe jævla pes.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #16 Skrevet 10. oktober 2015 Problemet er ikke det at jeg er redd, jeg blir bare fysisk dårlig av å være alene med en fyr når det er en romantisk setting rundt det hele :/ Anonymous poster hash: 9b357...c4c Høres ut som du er redd/har litt angst da? Hva er det du tenker når du er i en romantisk setting? Anonymous poster hash: 7a6b1...e52
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #17 Skrevet 10. oktober 2015 Høres ut som du er redd/har litt angst da? Hva er det du tenker når du er i en romantisk setting? Anonymous poster hash: 7a6b1...e52 Tenker at jeg må bli kjent med denne personen for det er jo mulig at han er veldig koselig og potensiell for fremtiden. "Koser" meg jo, men vet jo at mannen også ser på settingen som romantisk/potensielt romantisk og blir helt fysisk dårlig av det. Er det mulighet for at jeg er lesbisk eller aseksuell? Aldri fått en connection med noen jeg har datet. Anonymous poster hash: 9b357...c4c
Flaxguri Skrevet 12. oktober 2015 #18 Skrevet 12. oktober 2015 Hvor gammel er du da? Og har du følt deg fysisk tiltrukket av noen før, sånn at du har hatt lyst til å kysse dem, menn og/eller kvinner mener jeg?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2015 #19 Skrevet 12. oktober 2015 Hvor gammel er du da? Og har du følt deg fysisk tiltrukket av noen før, sånn at du har hatt lyst til å kysse dem, menn og/eller kvinner mener jeg? Jeg er 21, aldri følt meg fysisk tiltrukket av noen før, har kysset folk når jeg har drukket men ser å det litt som klemming, har kysset flest menn kanskje 1-2 kvinner for gøy Anonymous poster hash: 9b357...c4c
Flaxguri Skrevet 12. oktober 2015 #20 Skrevet 12. oktober 2015 Det var nesten litt rart, har du aldri vært forelska da..? Men det er vel ikke alle som har opplevd det i din alder. Men jeg skjønner deg godt da, det skal mye til før jeg føler meg tiltrukket av noen på den måten også. Skjønner godt at du ikke liker å date når du føler det sånn. Hadde bare tatt det med ro om jeg var deg, du er jo så ung enda at du har jo god tid til å treffe noen. Heller gå på date når du treffer noen du LIKER.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå