Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 noen som vet hvor man kan få tak i boken om Alvespråket fra Ringenes Herre? ønsker og gi min samboer noe han kommer til å bli kjempeglad for.. han er hekta på dette...
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 ingen som vet? har leita i bokbutikker og på nett.. finner ikke noen plass
Gjest GreenSky Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Har du prøvd å google, da? Fikk opp haugevis av treff da jeg gjorde det i stad, men orket ikke begynne å lete.
Catzy Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Sjekk Amazon.com. Evt. www.avalon.no, eller send en mail til dem fra denne siden: http://www.avalon.no/kontakt.cfm Catzy
Ingeborg Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Tolkien laget to fullstendige alvespråk, Quenya og Sindarin. Det finnes språkkurs for begge - jeg fant mitt Quenya-kurs på nettet (dvs. mannen fant det). Bruk "Quenya" eller "Sindarin" som søkeord på Google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå