Gå til innhold

Aldri hatt ONS - dealbreaker eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne i slutten av 30-åra som aldri har hatt ONS. Jeg har kun få, men langvarige forhold bak meg. Har med andre ord ikke særlig lang merittliste. Hvordan reagerer dere menn på dette? Ville dere syntes det var positivt eller negativt å treffe på en "moden kvinne" som er litt restriktiv når det kommer til sex?

Bør kanskje legge til at det er ikke tilbudene det står på, men heller min manglende evne/vilje til å forholde meg til sex som useriøst tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 37d4e...cfd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Useriøs sex kan være god sex. :) Men jeg hadde neppe brydd meg veldig, så lenge kvinnen eller var glad i sex (jeg har relativt høy seksualdrift).

Anonymous poster hash: e6cfb...02d
  • Liker 2
Skrevet

Ånei. Ifølge moralpolitiet her på KG så er du nok alle menns drøm. En kvinne som er restriktiv med hvem hun har sex med. Imotsetning til de tøsene som har mange ONS bak seg. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ånei. Ifølge moralpolitiet her på KG så er du nok alle menns drøm. En kvinne som er restriktiv med hvem hun har sex med. Imotsetning til de tøsene som har mange ONS bak seg. 

Hvorfor så bitter i tonen? Synes det er positivt at man ikke har ligget med så mange, jeg. Det gjelder forøvrig både gutter og jenter. Og det er heller ikke alle gutter som bryr seg om hvor mange kjæresten har ligget med, mens andre igjen er mer gammeldagse på det. Jeg er mer gammeldags og hadde nok ikke følt meg komfortabel om jeg hadde hatt sex med over 50 stk i en alder av 30 år, noe som tydeligvis ikke er så uvanlig. 

Tror også ONS hadde inntruffet i mindre grad om vi ikke hadde drikki oss sørpedrita hver fredag og lørdag ;)

Edit: vil understreke at jeg synes det er patetisk med menn som forhøyer jenter med få seksualpartnere, kaller de som har hatt mange partnere for horer ooog samtidig har hatt seg med en hel horv av slike horer selv(men han er selvfølgelig ingen horebukk.) Det er jo bare patetisk, og meget ironisk ;)

Endret av kjøttkaker
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er positivt at man heller har få, men seriøse forhold bak seg enn mange ONS/flørte "forhold"

Anonymous poster hash: a1e24...640
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor så bitter i tonen? Synes det er positivt at man ikke har ligget med så mange, jeg. Det gjelder forøvrig både gutter og jenter. Og det er heller ikke alle gutter som bryr seg om hvor mange kjæresten har ligget med, mens andre igjen er mer gammeldagse på det. Jeg er mer gammeldags og hadde nok ikke følt meg komfortabel om jeg hadde hatt sex med over 50 stk i en alder av 30 år, noe som tydeligvis ikke er så uvanlig. 

Tror også ONS hadde inntruffet i mindre grad om vi ikke hadde drikki oss sørpedrita hver fredag og lørdag ;)

Det er ikke mine meninger ;) Det var en satire av moralpolitiet her på KG, som jeg selv har fått ganske hard dom av etter å ha ytret mine meninger om sex utenfor forhold.  Selv synest jeg det ikke er så viktig hvem og hvor mange man har ligget med i fortiden. Det viktige er fremtiden :)

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke mine meninger ;) Det var en satire av moralpolitiet her på KG, som jeg selv har fått ganske hard dom av etter å ha ytret mine meninger om sex utenfor forhold.  Selv synest jeg det ikke er så viktig hvem og hvor mange man har ligget med i fortiden. Det viktige er fremtiden :)

Hihi, ok da skjønner jeg ;) Ja, har fått med meg at moralpolitiet på KG er moralister på av verste sort. Type Waffen-SS-stil :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne i slutten av 30-åra som aldri har hatt ONS. Jeg har kun få, men langvarige forhold bak meg. Har med andre ord ikke særlig lang merittliste. Hvordan reagerer dere menn på dette? Ville dere syntes det var positivt eller negativt å treffe på en "moden kvinne" som er litt restriktiv når det kommer til sex?

Bør kanskje legge til at det er ikke tilbudene det står på, men heller min manglende evne/vilje til å forholde meg til sex som useriøst tidsfordriv.

Jeg synes det er veldig, veldig, veldig positivt. Jeg er litt eldre enn deg, og har heller aldri hatt ONS. Har ikke hørt at noen synes det er negativt, tvert imot! Menn liker da ikke damer som har vært både her og der.

Anonymous poster hash: fdf94...be3

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hihi, ok da skjønner jeg ;) Ja, har fått med meg at moralpolitiet på KG er moralister på av verste sort. Type Waffen-SS-stil :fnise:

Bare vent. De dukker nok opp om kort tid, klar for å arrestere "tøsene" og sette TS på en trone. :fnise:  

Edit: De har allerede dukket opp. :P

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I naturen er det bien som går fra blomst til blomst, ikke blomsten som går fra bie til bie. Jeg bare nevner det.

Anonymous poster hash: 0ebd0...5b7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at hvis mannen (mennene) du møter spør deg om antall partnere så sier du bare at det er privat. Ingen har rett til å vite antallet uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Må bare understreke at jeg på ingen måte ser ned på jevnaldrende kvinner med langt mere seksuell erfaring. Har heller ikke inntrykk av at menn flest gjør det ute i den virkelige verden. Det virker mere som at menn ønsker/forventer at kvinner har større seksuell erfaring enn hva de kanskje gir uttrykk for. Som at de ønsker en jomfruelig tøs eller noe - kombinasjonen ville sikkert være perfekt for mange   :laugh:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis ei dame ikke tør svare på hvor mange hun har vært med så er det fordi hun skammer seg over noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis ei dame ikke tør svare på hvor mange hun har vært med så er det fordi hun skammer seg over noe.

Og hva ville du antatt hun skammet seg over? Et uanstendig høyt eller uanstendig lavt antall sexpartnere? Hva hvis du fant ut at svaret var det motsatte av hva du forventet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis tallet er lavere enn antall fingre på en hånd har hun jo ikke noe å skamme seg over. Hvis hun ikke svarer, derimot, har hun jo tydeligvis noe å skamme seg over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne. Jeg mener at det ikke er naturlig å snakke om sin seksuelle "merittliste" før man er kjærester og har hatt sex. Så dette vil da eventuelt være noe en mann får vite etter at han har valgt deg, tenker jeg. Og da har det vel uansett ikke noen avgjørende betydning. Det viktigste er jo hvilken kjemi dere har.

Anonymous poster hash: 1b4f2...db9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis tallet er lavere enn antall fingre på en hånd har hun jo ikke noe å skamme seg over. Hvis hun ikke svarer, derimot, har hun jo tydeligvis noe å skamme seg over.

Har du kanskje selv hatt et lavere antall enn fingre på din ene hånd?

Anonymous poster hash: 1b4f2...db9

AnonymBruker
Skrevet

I naturen er det bien som går fra blomst til blomst, ikke blomsten som går fra bie til bie. Jeg bare nevner det.

Men hva skulle bien gjort hvis blomstene sa nei? :overrasket:

Anonymous poster hash: 00883...b5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da mener du tydeligvis at jeg ikke har noe å skamme meg over. Du ville syntes det var positivt å treffe på en med såpass begrenset seksuell erfaring. Det gleder meg å høre! Likevel er jeg såpass usikker på hva menn generelt tenker om dette at jeg kunne vært henne som svarte at antallet var privat på spørsmål om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...