MunichMachine Skrevet 10. september 2004 #1 Skrevet 10. september 2004 En sauebonde fra Tolga Ga seg til å mase til ei dame som het Olga Han skreik og hylte om noen døde dyr Hun var mest opptatt av sine melkesprengte kyr. Han ga seg ikke med dette og tok ett godt grep Hun skrek i blinde og ble dratt med på slep Han dro og slet men damen var fet Hun snudde seg rundt og tok en bunt Han skrek og slapp alt i hendene Hun sparket mannen ut i dammen sammen med endene. Denne er selvkomponert i gledesrus over en kopp (flere) kaffe på trøndersk.
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #2 Skrevet 11. september 2004 Eeehm...ok. Håper du drakk mye da du skev det, for å si det sånn.
Samantha Skrevet 11. september 2004 #3 Skrevet 11. september 2004 Hehe... Ikkje sei opp jobben i vente på at et forlag skal ta deg inn i varmen i alle fall 8)
MunichMachine Skrevet 11. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2004 Hehe... Ikkje sei opp jobben i vente på at et forlag skal ta deg inn i varmen i alle fall 8) Ehhh........ nei skal nok vente litt med det. Men jeg bruker ganske mye tid på tankespill og går jevnlig i spinn med språket. Det er helt ok å holde norsken vedlike når man bor i "utlandet" Hørt i telefonen : Selger : Manglerud Bensin Kunden : Åsssen visste du det !
lille mor Skrevet 11. september 2004 #5 Skrevet 11. september 2004 Hørt i telefonen : Selger : Manglerud Bensin Kunden : Åsssen visste du det !
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #6 Skrevet 11. september 2004 Hørt i telefonen : Resepsjonisten : Manglerud Politistasjon Innringer : Ja det gjør vi !, åsssen visste du det !
MunichMachine Skrevet 11. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2004 Hørt i telefonen : Resepsjonisten : Manglerud Politistasjon Innringer : Ja det gjør vi !, åsssen visste du det ! Jeg er ansvarlig for denne. Jeg ble logget ut av webb'en etter en kjønnstest, der jeg ble anklaget for doping !. Dopapir = beruset liten fisk ! Desperado = Toalettbesøkende uten manerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå