Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #21 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg ser mye på voksen tv, men er veldig glad i de gode og gamle Disneyfilmene jeg vokste opp med. Løvenes konge, 101 dalmatinere, Tarzan, Askepott... Jeg og kjæresten koser oss med det ofte Jeg er til og med så barnslig at jeg ser på Dexters laboratorium, Tom og Jerry, Looney Tunes hvis det er på.Tom og Jerry er en udødelig klassiker Rart å tenke på at serien starta i 1939 O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 3. august 2015 #22 Del Skrevet 3. august 2015 Tom og Jerry er en udødelig klassiker Rart å tenke på at serien starta i 1939 O: Det er så morsomt! Haha. Ja herregud det er rart å tenke på, det er jo kjempelenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #23 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg er voksen så jeg ser ikke på barnetv, nei. Når jeg ble voksen la jeg fra meg det barnslige. Anonymous poster hash: 32635...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. august 2015 #24 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg er voksen så jeg ser ikke på barnetv, nei. Når jeg ble voksen la jeg fra meg det barnslige. Anonymous poster hash: 32635...a9e Er det barnslig å se på barne serier og filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 3. august 2015 #25 Del Skrevet 3. august 2015 Er det barnslig å se på barne serier og filmer Jeg syns ihvertfall ikke det! Det er barnslig å henge på lekeplassen og leke i sandkassen. Men det å se på film som er litt under ditt eget IQ nivå er ikke barnslig. Jeg er voksen så jeg ser ikke på barnetv, nei. Når jeg ble voksen la jeg fra meg det barnslige. Anonymous poster hash: 32635...a9e Da går du glipp av mye Hadde en samtale med ei jeg kjenner. Som er litt... feil skrudd sammen. Samtalen gikk slik som dette: Hun: *Tar en slurk av kaffekoppen og lager en rar grimase* Meg: Hvorfor drikker du kaffe når du tydeligvis ikke liker det? Hun: Fordi jeg er voksen Meg: hæ? Hun: Voksne drikker kaffe. Ingen liker kaffe, du må lære deg å tolerere det. Du må drikke kaffe for å være voksen Meg: Jeg kommer aldri til å tvinge meg selv til å drikke noe jeg ikke liker Hun: Da kommer du alltid til å være barnslig. Voks opp og drikk kaffe slik som alle andre. Jeg ble helt paff. Det var litt sånn.. wtf moment! Hun mente hun var voksen fordi hun gikk på NTNU og alle der drakk kaffe, så da måtte hun også gjøre det. Hun foreslo at jeg måtte kjøpe meg kakao på starbucks, slik at folk TRODDE jeg var voksen og drakk kaffe. Ehh det var nesten 20 grader ute, ikke fader om jeg pakker i meg kakao for å late som at det er kaffe Kommer aldri til å drikke kaffe bare for å virke "voksen". Verken mamma eller tante drikker kaffe, og sist jeg sjekket så var de voksen for det. Jaja, da får jeg bare være barnslig da, koser meg med kakao med krem og jul i blåfjell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 3. august 2015 #26 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har ikke sett barne-tv siden ungene mine var små. Unntaket er julaften, da kan det hende jeg ser hvis jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. august 2015 #27 Del Skrevet 3. august 2015 Hender at mannen og jeg blir sittende og se på barnefilmer lenge etter at 5-åringens fokus har tatt slutt. Sauen Shaun er en släger. Frost. Karsten og Petra. Disneyfilmer. Trodde alle voksne så på sånt iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #28 Del Skrevet 3. august 2015 Det tror jeg ikke noe på, du vet nemlig hva Disney playhouse er og at det finnes noe som heter det! (Jeg og) Jeg ser stort sett ikke på "barnetv", men den lille mulvarpen som går på nrksuper synes jeg er artig. Eller diverse julekalendere. Ja, jeg vet hva det er, men jeg har en niese på 4. Så har jo sett det når jeg passer henne, men det er ikke noe jeg liker å se på. Jeg liker ikke programmene for de aller minste. Anonymous poster hash: 1b32e...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #29 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg syns ihvertfall ikke det! Det er barnslig å henge på lekeplassen og leke i sandkassen. Men det å se på film som er litt under ditt eget IQ nivå er ikke barnslig. Da går du glipp av mye Hadde en samtale med ei jeg kjenner. Som er litt... feil skrudd sammen. Samtalen gikk slik som dette: Hun: *Tar en slurk av kaffekoppen og lager en rar grimase* Meg: Hvorfor drikker du kaffe når du tydeligvis ikke liker det? Hun: Fordi jeg er voksen Meg: hæ? Hun: Voksne drikker kaffe. Ingen liker kaffe, du må lære deg å tolerere det. Du må drikke kaffe for å være voksen Meg: Jeg kommer aldri til å tvinge meg selv til å drikke noe jeg ikke liker Hun: Da kommer du alltid til å være barnslig. Voks opp og drikk kaffe slik som alle andre. Jeg ble helt paff. Det var litt sånn.. wtf moment! Hun mente hun var voksen fordi hun gikk på NTNU og alle der drakk kaffe, så da måtte hun også gjøre det. Hun foreslo at jeg måtte kjøpe meg kakao på starbucks, slik at folk TRODDE jeg var voksen og drakk kaffe. Ehh det var nesten 20 grader ute, ikke fader om jeg pakker i meg kakao for å late som at det er kaffe Kommer aldri til å drikke kaffe bare for å virke "voksen". Verken mamma eller tante drikker kaffe, og sist jeg sjekket så var de voksen for det. Jaja, da får jeg bare være barnslig da, koser meg med kakao med krem og jul i blåfjell jeg For et menneske! Det var en periode venninnen min kunne si ting som "Ja, vi kan møtes en kveld å drikke vin og spise ost." Og jeg bare "Eh... hva skjedde med pizza og godteri'a?" Jeg vil heller ha sjokolade en ost. Anonymous poster hash: 1b32e...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #30 Del Skrevet 3. august 2015 Ja, når det kommer slike megasuksesser fra pixar/disney. som f.eks WALL-E, Despicable Me, UP osv, så ser jeg dem, selvfølgelig på originalspråket der berømte skuespillere er stemmene til karakterene. Fantastiske filmer Anonymous poster hash: 451f5...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 3. august 2015 #31 Del Skrevet 3. august 2015 Ja, når det kommer slike megasuksesser fra pixar/disney. som f.eks WALL-E, Despicable Me, UP osv, så ser jeg dem, selvfølgelig på originalspråket der berømte skuespillere er stemmene til karakterene. Fantastiske filmer Anonymous poster hash: 451f5...d5a Samme her, ser de helst på Engelsk, er ikke så glad i dubbet filmer. Noen ganger kan jeg se en film dubbet på grunn av en norsk kjendis, eller fordi jeg vokste opp med den versjonen. Men det blir kun den ene gangen, resten av gangene ser jeg de på Engelsk. Digger Big Hero 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #32 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg ser bare voksen-tv. På adult-channel. Anonymous poster hash: 2c429...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #33 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg er 25, og jeg liker å se på disney filmer, eller andre animerte filmer. Så litt på disney channel før, men har ikke sett på en stund, siden kanalen bare hakker men før pleide jeg å se litt på det, hvis det ikke var noe annet spennende. Syns det var greit å ha på i bakgrunnen mens jeg drev med ipaden for eks. vi har aldri hatt den kanalen hjemme, ikke før de senere åra, så da jeg flytta til kjæresten min var da jeg begynte å se på, og da var jeg 19 år Anonymous poster hash: c219a...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #34 Del Skrevet 24. august 2015 Ser riktignok ikke på moderne animerte filmer(kan ikke fordra pixar! ), men "oldschool" disneyfilmer som askepott, fantasia, aladdin ser jeg gjerne på iblant! Gode minner fra barndommen Anonymous poster hash: 24598...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 24. august 2015 #35 Del Skrevet 24. august 2015 Ser på My Little Pony på YouTube noen ganger Viaplay har også noen barneserier jeg liker å se på, som "Hey Arnold" og "Svampe Bob" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #36 Del Skrevet 24. august 2015 Ser jevnlig på mummitrollet, masse norske episoder på youtube:DAnonymous poster hash: 91756...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #37 Del Skrevet 24. august 2015 Klarer ikke filmer eller serier som er ment for barn, og skjønner ikke helt at voksne klarer å se på det. Det var noe jeg begynte å synes var kjedelig da jeg var rundt 11/12. Men liker du det er det ingenting galt med det. Jeg synes bare handlingen er veldig treg og lite morsom.Anonymous poster hash: f738a...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. august 2015 #38 Del Skrevet 24. august 2015 Ser mest på tegneserier. Ikke de som er lagd for barn men. Hvis Jul i skomaker gata, fragleberget eller lignende går så ser jeg på det bare for å mimre.Har også sett på teletubbies på syre, det var litt av en greie. Anonymous poster hash: 5c4c3...b2b Det tror jeg faktisk ikke at jeg hadde turt ---- Jeg synes mange animasjonsfilmer kan være gode, men nå blir det mer til at jeg ser på dem for minnenes skyld, selv om det er par perler. Likte veldig godt Big Hero 6 for eksempel, fin film. Og Adventure Time er morsomt i bakfylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. august 2015 #39 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg ser på The Simpsons ofte. Vet ikke om det regnes som en barneserie? Så nylig Paddington på kino og elsket den så det er vel visse ting man aldri vokser fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 25. august 2015 #40 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg kan fint se på Donald tegnefilmer eller Disney filmer Forresten så er The SImpsons, ikke en barnetegneserie. Jeg bryr meg fint lite om folk mener jeg er for for gammel til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå